Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسمین رضاپور، دختر 12 ساله بجنوردی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سنگاپور شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، مسابقات سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور از روز گذشته 25 آذر کارش را آغاز کرد و تا امروز 26 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تیم ایران با ۲۶ ورزشکار و سرپرستی اقبال افلاکی، سرپرست دختران: عصمت گنجعلی پور، مربی آقایان: اکبرثابت کار و مربی دختران: ساجده سلطانی در این دیدار حضور پیدا کردند.

 

 

لازم به ذکر است  تیم خراسان شمالی با حضور 3 ورزشکار در قالب دو پسر نوجوان به نام های مهران الهامی از بجنورد، امیرحسین توکلی نصب از شیروان و یاسمین رضاپور از بجنورد 24 آذر ماه به سنگاپور اعزام شدند.

 

تیم اعزامی خراسان شمالی به سنگاپور
 

شرکت کنندگان در این مسابقه در قالب سه رشته سرطناب، بولدر و دیواره سرعت با هم به رقابت می پردازند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات گزینشی بیشکک قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری مبارزه انتخابی وزن ۶۳ کیلوگرم، ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا تکمیل شد که در این راستا هفت کشتی‌گیر خوزستانی حضور دارند.

به این ترتیب از خوزستان پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و همچنین امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان در مسابقات گزینشی بیشکک هستند.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6057408

دیگر خبرها

  • فرنگی کار قم عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۷ فرنگی‌کار خوزستانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش
  • اعزام ۷ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات گزینشی بیشکک قرقیزستان
  • بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد