Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:47:31 GMT

اعتراف شهاب حسینی در شبکه سینمای خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۲۲۹۵

اعتراف شهاب حسینی در شبکه سینمای خانگی

رکنا: شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه یازده عنوان اثر و ساخت هشت فیلمنامه موافقت کرد.

در جلسات آذر ماه شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با عرضه فیلم های «قلب سفید قاصدکها» به تهیه کنندگی علی رویین تن و کارگردانی افشین محمودی، «دریاچه ماهی» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مریم دوستی، «قهرمانان کوچک» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی حسین قناعت، «اعتراف» به تهیه کنندگی سهیلا امینی و کارگردانی شهاب حسینی، «نوجوانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید نوری، «زندگی بدون زندگی» به تهیه کنندگی جعفر محمدی و کارگردانی کاوه معین فر، «چهل و هفت» به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه و کارگردانی مشترک احمد اطراقچی/ علیرضا عطاالله تبریزی، «کوپال» به تهیه کنندگی و کارگردانی کاظم ملایی، «هورام» به تهیه کنندگی نشوان عطاپور و کارگردانی حسین گنج خانی، «بدلکار» به تهیه کنندگی علی مردمی و کارگردانی کیومرث صمدی طاری و «عینک» به تهیه کنندگی عبدالله باکیده و کارگردانی رضا آقایی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه با عرضه هفت عنوان فیلم خارجی، ۴ عنوان فیلم مراکز فرهنگی، کوتاه و جشنواره ها و پنج عنوان فیلم مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.

همچنین شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت هشت فیلمنامه موافقت کرد.

بر اساس جلسات آذر ماه شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلمنامه های «درخت شیطان» به تهیه کنندگی سید محمد صادق سجادیان و کارگردانی پوریا اشتهاردی، «یک» به تهیه کنندگی حسن ظاهری عبده وند و کارگردانی علیرضا بدخشان مهر، «خلسه» به تهیه کنندگی مهدی ایل بیگی و کارگردانی آرش رحمانی، «قفس» به تهیه کنندگی و کارگردانی عابدین مهدوی، «نگهبان تاریکی» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی علمی نیا، «خاطره» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن احمدی، «دزد و طلبه» به تهیه کنندگی رحمان رضایی و کارگردانی علی بنکدار جهرمی و «ماده ۲۲- بدون تبصره» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مهدویان موافقت به عمل آمد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی عنوان کرد: به‌طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را هم برعهده دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

وی اظهار داشت: البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی