Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گستردگی و فاصله زیاد شهرهای این استان راه اندازی ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان های آن ضروری است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک از مجموع 19 شهرستان استان تنها در 6 شهرستان ادارات تعزیرات حکومتی وجود دارد که جوابگوی نیاز مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مردم شهرستان های فاقد شعب تعزیرات حکومتی در سیستان و بلوچستان در بسیاری از موارد برای رسیدگی به پرونده خود باید به نزدیکترین شهر دارای اداره تعزیرات حکومتی بروند که هزینه های زیادی را برایشان رقم می زند.
وی افزود: باید از تعزیرات حکومتی به عنوان یک نهاد انقلابی و با ارزش یاد کرد که بر اساس نیاز جامعه شکل گرفته و در مدت فعالیت خود توانسته به بهترین نحو به وظایف اش عمل کند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بعد از اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب نقش مهم و برجسته ای برای تعزیرات حکومتی در مساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نظر گرفته شد.
حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: هیچ فردی نمی تواند منکر نقش آفرینی تعزیرات حکومتی در مساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه در سال های اخیر در سطح کشور و سیستان و بلوچستان شود.
وی با قدردانی از عملکرد سرپرست سابق تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شورای قضایی استان آماده همکاری با مدیرکل جدید این مجموعه برای پیشبرد اهداف نظام است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: تعزیرات حکومتی وظایف گسترده ای در حوزه اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه در این استان با هزار و 600 کیلومتر مرز دارد.
سکینه اشرفی با تاکید بر جلب اعتماد عمومی جامعه اظهار داشت: بررسی های در 2 سال گذشته نشان می دهد بیش از 43 درصد فسادهای کشف شده در سطح جهان با نظارت مردم حاصل شده است.
وی افزود: ایجاد ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان، اعطای مجوز برای جذب نیروی انسانی و استقرار نیروی انتظامی در ادارات سطح استان برای بحث اجرای احکام از مهمترین نیازهای مجموعه تعزیرات حکومتی استان است.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست از زحمات محمدحسین اشرفی سرپرست سابق تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان قدردانی و حیدر میرزایی به عنوان مدیرکل این مجموعه معرفی شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان