Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو تصمیم گرفته فردی را به کادر فنی بیاورد که امین خودش است و ما نمی‌توانیم از او بابت این مسئله انتقاد کنیم.

به گزارش وب سایت نود، فرشاد پیوس درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و امسال در سه جام مدعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس فصل گذشته هم می‌توانست به فینال آسیا برسد، ولی بدشانسی آورد. اعتقاد من این است که تیم برانکو امسال پتانسیل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، چون تیم بسیار باکیفیتی است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: من از قبل هم گفته‌ام که پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و اگر اتفاق خاصی نیفتد دوباره قهرمان خواهد شد. تیم برانکو این فرصت را دارد که در جام حذفی هم به قهرمانی برسد.

وی در واکنش به اظهارات علی پروین که گفته بود علیپور او را یاد پیوس می‌اندازد، اظهار داشت: به هرحال علی‌آقا پیشکسوت ماست و حتماً چیزهایی در علیپور دیده است که این حرف را زده. علیپور واقعاً مهاجم خوبی است که شایستگی دعوت‌شدن به تیم ملی را دارد. او می‌تواند در جام جهانی در لیست نهایی کی‌روش باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی چوک از پرسپولیس و اینکه برانکو قرار است برادرش را به کادر فنی اضافه کند، تصریح کرد: هر مربی این اختیار را دارد که اعضای کادر فنی و بازیکنان را انتخاب کند. برانکو تصمیم گرفته فردی را بیاورد که امین خودش است. ما نمی‌توانیم از برانکو بابت آوردن برادرش به پرسپولیس انتقاد کنیم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵