Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - با توجه به پيشنهاد جناب آقاي دکتر همتي رئيس کل محترم بيمه مرکزي در مورد بررسي راهکارهاي توسعه بيمه در مناطق آزاد و همکاري بيشتر بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران با شرکتهاي بيمه مناطق آزاد بنا به دعوت بيمه اتکايي امين جلسه هماهانگي  مديران عامل شرکتهاي بيمه با دستور جلسه انتظارات شرکتهاي بيمه مناطق آزاد از بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران در روز پنجشنبه مورخ 23/09/1396 در جزيره کيش ،دفتر مرکزي بيمه اتکايي امين برگزار گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين جلسه جناب آقاي دکتر صفري گزارشي از فعاليت شرکتهاي بيمه در مناطق آزاد در نقاط  مختلف دنيا مطرح نمود که توسط مديران محترم عامل شرکتهاي بيمه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و نکات مثبت آن مورد بررسي مديران عامل شرکتهاي بيمه قرار گرفت. در اين جلسه همچنين در مورد آيين نامه هاي مصوب شورايعالي بيمه و تطبيق مصوبات آن با آيين نامه تأسيس مناطق آزاد و برنامه ششم توسعه مورد بررسي قرار گرفت.

مزايا و معايب حضور شرکتهاي بيمه در مناطق آزاد نيز به بحث گذاشته شد و مقرر گرديد در جلسات بعدي اين مباحث ادامه يابد.

ضمناً به دعوت بيمه اتکايي امين جناب آقاي مريدي مدير کل مالياتي استان هرمزگان باتفاق آقاي منتظري رئيس جديد اداره مالياتي کيش در دفتر بيمه اتکايي امين حضور يافته و با مديران عامل شرکتهاي بيمه ثبت شده در کيش آشنا شدند. در اين جلسه مديران عامل در مورد مشکلات شرکتهاي بيمه ثبت شده در مناطق آزاد با اداره مالياتي کيش و هيأت هاي حل اختلاف استان هرمزگان صحبت نمودند و سپس آقاي مريدي مدير کل محترم مالياتي استان هرمزگان در مورد حل مشکلات مالياتي آنان به رئيس اداره مالياتي کيش دستورات لازم را ابلاغ نمود.
 
در اين جلسه جناب آقاي مريدي مديرکل محترم مالياتي استان هرمزگان جناب آقاي منتظري يکي از افراد با سابقه و خوشنام سازمان مالياتي را بعنوان رئيس اداره مالياتي کيش معرفي نمود و مديران عامل ضمن آرزوي توفيق بيشتر جناب آقاي منتظري در سمت جديد، از همکاريهاي بي دريغ جناب آقاي ثاقب فرد رئيس سابق مالياتي کيش تشکر و قدرداني نمودند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان

  احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور در سیستان و بلوچستان به همراه محمد کرمی استاندار این استان از مناطق درگیر سیلاب بازدید و دستورات لازم در زمینه رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دومین روز مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد