Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:13:37 GMT

جدول فروش نمایش‌های روی صحنه مشهد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۲۹۴۱

جدول فروش نمایش‌های روی صحنه مشهد منتشر شد

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ اکنون 6نمایش در مشهد روی صحنه است که تئاتر موزیکال «پیانیستولوژی» به کارگردانی «محمد نیازی» که روی صحنه «سالن اصلی تئاتر شهر مشهد» است، با فروشی بالغ بر 750میلیون ریال طی 19اجرا، صدرنشین جدول فروش تئاترهای مشهد است.
بعد از این نمایش، تئاتر «بوف» به کارگردانی «مسعود عقلی» در «پردیس تئاتر مستقل» با فروش 13میلیون و 95هزار تومان طی 20اجرا در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تئاتر «گالیله» به کارگردانی «کامران اقتداری» با فروش 6میلیون و 524هزار تومانی طی 12شب اجرا در «سالن بهار» در رده سوم است.
نمایش کودکانه «پینوکیو» به کارگردانی «فرشید تمری» نیز طی 3اجرا 6میلیون و 336هزار تومان فروش بلیط به مخاطبان داشته است.
تئاتر «باغبان مرگ» به کارگردانی «رضا تقی‌زاده» که این روزها در «تماشاخانه شمایل» روی صحنه است نیز با فروش 564هزار تومانی برای 6اجرا، به کار خود ادامه می‌دهد.
نمایش موزیکال «زندان تئاترال» به کارگردانی «عباس رثایی» نیز با فروش 540هزار تومن طی 5اجرا، همچنان روی صحنه «فرهنگسرای ترافیک» مشهد است.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»

آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد. قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است. نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟