Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:23:51 GMT

موج کمک ها به هانيه فداکار

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۳۰۱۰

موج کمک ها به هانيه فداکار

خبرگزاري آريا-پس از پخش گزارش "هانيه فداکار" از بخش هاي مختلف خبر سيما ؛ موج کمک ها براي کاستن از آمال و رنج هاي اين خانواده زلزله زده آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاري آريا، هانيه دختر 13 ساله ساکن روستاي تايشه اي سرپل ذهاب، شب زلزله 21 آبان، پس از ويران شدن خانه شان، در اوج فداکاري و ايثار به داخل خانه نيمه ويران دويد و خواهر 3 ساله‌ اش هدي را از زير آوار نجات داد اما هنگام خروج خودش زير تيرآهن ماند و قطع نخاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون مادر هانيه در تهران، برادرش در همدان و خود نيز در بيمارستان کرمانشاه بستري است و پدر وي هم کار بنايي را رها کرده و مدام در حال ترد بين تهران ، همدان و کرمانشاه براي مراقبت از همسر ، پسر و دختر مصدوم خود است.
پيشنهاد شده بود که هانيه براي ادامه زندگي و مراقبت به خانه سالمندان منتقل شود اما غيرت پدر اجازه نداد و حاضر نشد از حالا گرد بزرگسالي بر چهره اين کودک قهرمان بنشيند.
پس از پخش گزارش اين بزرگ کودک فداکار از بخش هاي مختلف خبري صدا و سيما ؛ درخواست هاي زيادي براي کمک به اين دختر قهرمان از اقصي نقاط کشور دريافت شده است و همچنان اين درخواست ها ادامه دارد .
ديشب پس از پخش گزارش "هانيه فداکار" از خبر ساعت 21 شبکه يک سيما و خبر 22 شبکه سه سيما شريعتي استاندار خوزستان و محسن مهرعليزاده استاندار اصفهان در تماس هاي جداگانه اعلام آمادگي کردند تا اين دختر قهرمان با آمبولانس به اهواز و اصفهان منتقل شود تا به صورت رايگان تحت درمان قرار گيرد.
همچنين دو بانک نيز براي ساخت مسکن براي خانواده هانيه اعلام آمادگي کردند . 
درويش وند مدير عامل پالايشگاه کرمانشاه هم اعلام آمادگي کرد تا هزينه درمان يا ساخت خانه را متقبل شود .
آقاي شکري مدير عامل کارخانه فولاد کرمانشاه هم پدر هانيه را استخدام و قبول کرد هزينه درمان و تحصيل هانيه رو هم متقبل شود.
شماري از خيران نيز اقداماتي براي جمع آوري کمک به خانواده هانيه را آغاز کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بر اساس حکم وزیر ارتباطات و فناوری، اکرم فداکار به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان معرفی و جایگزین محمدرضا پاکدل شد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر خبرها

  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه