Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   «وینفرد شفر» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران جوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور، اظهار داشت: همانطور که همه مشاهده کردند، پرسپولیس مقابل بادران با سختی های زیادی مواجه شد و ما نیز نباید حریف را دستکم بگیریم.
وی در مورد وضعبت مبهم «مجتبی جباری»، گفت: با وی نشستی برگزار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این است که استرس از روی باشگاه و جباری برداشته شود و امیدوارم هر دو طرف به نقطه تفاهمی برسند و این مشکل حل شود.
شفر اظهار داشت: بهترین راه برای حل این مشکل صحبت های رو در رو ببین جباری و مسئولان باشگاه است.
شفر درباره جدایی «حسن بیت سعید» از استقلال، گفت: بیت سعید دچار مصدومیت شده بود و برنامه خاص پزشکی برای بهبود وی در نظر گرفته شد. در نهایت به این تصمیم رسیدیم که بهترین وضعیت برای او رفتن به یک باشگاه دیگر است تا به شرایط آرمانی خود برگردد و بهترین آروزها را برای بیت سعید در تیم جدیدش دارم.
وی در باره لیست ورودی و خروجی تیمش توضیح داد: دو روز پیش جلسه بسیار خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتم و اعلام کردم شاید نیاز باشد برخی از بازیکنان به صورت قرضی از تیم جدا شوند و همچنین لازم است یک مهاجم جدید به تیم اضافه شود.
سرمربی استقلال تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه نیز در تلاش برای جذب یک مهاجم است و امیدوارم این مساله علنی شود تا علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی، در لیگ قهرمانان نیز از مهاجم جدید بهره ببریم.
وی با تاکید بر اینکه با بازیکنان تیمش صادقانه رفتار می کند، ادامه داد: به برخی از آنان گفته ام که با نیمکت نشینی امکان ارائه توانمندی وجود ندارد و بهتر است کار خود را در دیگر تیم ها دنبال کنند. برایم فهرست خروجی و مازاد معنی ندارد.
شفر گفت: 26 بازیکن در استقلال فعالیت می کنند که برخی از آنان می تواند در رده امید و یا باشگاه دیگر کار را ادامه دهند. به فوتبال پایه و آکادمیک اهمیت می دهم، زیرا آینده هر باشگاه را آکادمی ها می سازند و می خواهیم چند بازیکن جوانمان را به تیم های پایه بدهیم.
وی در مورد غایبین تیمش در دیدار فردا، توضیح داد: جابر انصاری و فرشید اسماعیلی هنوز شرایط حضور در میدان را ندارند و سجاد شهباززاده نیز به تازگی در تمرین مصدوم شده است. نمی خواهم مشکلی که برای نورافکن به وجود آمد و او به دلیل تمرین فشرده همراه با مصدومیت مدتی از بازی ها دور بود برای شهباززاده هم شکل بگیرد.
سرمربی استقلال در مورد شرایط جذب مهاجم اهل جامائیکا توضیح داد: مهاجم مدنظرم اهل جامائیکا نیست. مهاجمی که می خواهم اکنون در لیگ حرفه ای آمریکا بازی می کند و اگر قراردادش را فسخ کند از لحاظ مالی ضرر زیادی متحمل می شود. در هر صورت مدیرعامل استقلال در زمان مقرر مهاجم جدید را معرفی می کند.
وی در خصوص پیگیری تمرینات استقلال در زمین چمن وزارت دفاع، گفت: پیش از حضور در این زمین خوشحال نبودم و اکنون بسیار راضی هستم، چراکه از امکانات لازم برخوردار است. البته استقلال باشگاه بزرگی است که نباید در زمین نامرغوب تمرین کند و اهمیت دارد که بازیکنان محل تمرین را خانه خود بدانند.
تیم فوتبال استقلال تهران، فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور میزبان تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها