Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-07@10:54:56 GMT

ایران نایب قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۳۱۲۳

ایران نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) در مالزی برگزار شد. در این دیدار تیم کشورمان مقابل چین قرار گرفت و با شکست 2 بر صفر برابر این حریف عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.در دیدار رده بندی نیز دو تیم تایلند و کره جنوبی مقابل هم قرار گرفتند که تایلند با نتیجه 2 بر صفر کره جنوبی را شکست داد و عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ژاپن 2 بر یک مالزی را شکست داد و پنجم شد.تیم ملی ایران در این مسابقات برابر تیم‌های کره جنوبی, مالزی و تایلند به پیروزی رسیده بود.این مسابقات در کشور مالزی برگزار شد که تیم‌های چین, ایران و تایلند که عناوین اول تا سوم را کسب کردند، سهمیه بازی‌های جام جهانی اسپانیا را به دست آوردند. برچسب ها: تیم ملی فوتبال پنج نفره ، نایب قهرمان آسیا

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد