Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس هئیت موسس و هئیت امناء دانشگاه آزاد اسلامی گفت:۷۵ درصد ذخایر آبی کشور با ضعف مدیریتی هدر می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری تسینم، علی‌‌اکبر ولایتی رئیس هئیت موسس و هئیت امناء دانشگاه آزاد اسلامی امروز (یکشنبه26آذر) در پانزدهمین مراسم گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی،‌گفت: دانشگاه آزاد باید دانشگاهی باشد که همانطور که در علم موفق بوده است، باید در فرهنگ نیز پیشگام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دانشجویان به ولایتی چه گفتند؟

وی افزود: پژوهش‌ها نباید در علوم دقیقه و تجربی نباید باشد و باید در علوم انسانی نیز پژوهش داشته باشیم البته حوزه‌های علیمه ما جایگاه بهتری دارد.

ولایتی تصریح کرد: یک القایاتی از سوی آمریکا و کسانی که دشمن ایرانیان هستن اعلام می‌کنند که در آینده ایران به بیابان تبدیل خواهد شد که این دروغ است، ما در سال400 میلیارد آب نزولات داریم که  25درصد آن به درستی مصرف می‌شود.

وی افزود: از بی‌عرضگی ما مسئولین است که 75 درصد آن نابود می‌شود. لذا نباید در کشاورزی برای تولید گوجه  از غرق آبی استفاده کرد و باید از تکنولوزی جدید در آبیاری استفاده کنیم.

رئیس هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعضی‌ها در ایران به دنبال سیاه نمایی در مورد خشک شدن ایران هستند. باید دانشگاه آزاد این سیاه‌نمایی را به اثبات برساند. در تبریز هم گفته‌ام که دریاچه ارومیه نیز را می‌توان احیا کرد.

وی درباره موضوع تراریخته، تصریح کرد: ما در ایران حدود ۸۰۰۰ نوع گیاه داریم که  2000نوع آنها دارویی است نباید بگذاریم که این گیاهان نابود شوند که محصولات تراریخته وارد بکنیم.لذا استفاده از محصولات تراریخته خلاف مصالح ملی است.

ولایتی بیان داشت: در تشخیص مصلحت نظام با جلسات طولانی توانستیم که در گندم خودکفا بشویم. یکی از مسئولان که به ژاپن سفر کرده دید که هزینه‌های زیادی برای تولید برنج می‌کنند مسئول ایرانی گفته که شما می‌توانید برنج را ارزان‌تر از تایلند وارد کنید که مسئول ژاپنی گفته بود برنج برای ما یک محصول دفاعی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ،اظهار داشت: گندم نیز یک محصول دفاعی و مهم برای ما است.

ادامه دارد…

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری