Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: این وزارتخانه در پروژه‌های مختلف 10 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.

ایران آنلاین / عباس آخوندی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه پیمانکاران ما با نگاهی ملی و با پیگیری مسئولیت‌هایی که برای خود در نظر گرفته‌اند بسیاری از پروژه‌های مهم را با جدیت دنبال کرده‌اند و این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی توان پرداخت بسیاری از اعتبارات مورد نیاز آنها را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، در حال حاضر این وزارتخانه 28 هزار میلیارد تومان پروژه مشترک با بخش خصوصی دارد که از این رقم حدود 10 هزار میلیارد تومان بدهی معوق به وجود آمده که هنوز برای پرداخت آن اعتبارات لازم به وجود نیامده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که صنعت حمل و نقل ایران در طول سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی را پشت سر گذاشته، اعلام کرد: در حال حاضر این صنعت با فناوری‌های نوین، ارتباطات قوی دارد و با نگاه تخصصی به سمت هوشمند شدن حمل و نقل حرکت می‌کند. این موضوع هم در مسیر کاری شرکت‌های خصوصی و هم در مسیر سازمان‌های دولتی پیش‌بینی شده است.

آخوندی با اشاره به استفاده از رویه بتنی در آزادراه‌های جدید، توضیح داد: این شیوه نوین که در حال حاضر در آزادراه تهران – شمال و آزادراه شیراز به اصفهان اجرایی می‌شود گامی مهم در افزایش بهره‌وری ورود فناوری‌های نوین به ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: در کنار آن آزاد راه تهران – شمال که حدودا 31 هزار متر تونل در آن طراحی شده استفاده از فناوری دو پوششی در سقف تونل‌ها برای مقابله با آتش‌سوزی و حریق در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه پیمانکاران خود را در این فضا بروز کرده‌اند. امیدواریم که همین روند در آینده نیز ادامه داشته باشد و با افزایش ورود سرمایه‌گذاران بین‌المللی و داخلی توسعه حمل و نقل ایران با توجه به هدف‌گذاری‌های در نظر گرفته شده اجرایی شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)

توالت تولید محدود و هوشمند Formation 02 شرکت Kohler در هفته‌ی طراحی میلان به‌نمایش درآمد. این توالت هوشمند نمونه‌ای بارز از تلفیق هنر و فناوری است.

به گزارش زومیت، این توالت را ساموئل راس و استودیو SR_A طراحی کرده است و در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

Kohler

توالت Formation 02 با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و به‌عنوان اثر هنری محدود و منحصر‌به‌فرد عرضه شده است. این محصول با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شست‌و‌شو هوشمند و قابل تنظیم، چراغ شب، صندلی گرم‌شونده و باز و بسته شدن خودکار در، تجربه‌ای راحت و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به‌گفته‌ی شرکت Kohler، این توالت هوشمند نه‌تنها ازنظر ظاهری، بلکه ازنظر کاربردی نیز یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. Kohler به‌دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در صنعت طراحی و فناوری و ایجاد تأثیرات ماندگار بر جامعه است.

توالت Formation 02 نمادی از بیان رادیکال و نوآوری جسورانه و اثر هنری است که در توسعه‌ی زبان طراحی جدید برای راهکارهای بهداشتی به‌کار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳