Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   نگار افشین  در نشست شورای ورزش بانوان منطقه 2 کشور در یاسوج اظهار داشت: مشکل اساسی ورزش بانوان کمبود زیرساخت های لازم است به گونه ای که حدود 90 درصد استان ها ساختارهای زیربنایی برای ورزش بانوان را در اختیار ندارند.

وی افزود: برخی سالن های ورزشی مختص بانوان در مکان های دورافتاده و نامناسب واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین تصریح کرد: با توجه به سیاست گذاری دولت دوازدهم و اهداف وزارت ورزش و جوانان باید به اولویت های ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود.

وی خواستار تلاش هر چه بیشتر متولیان امر برای ارتقای کمی و کیفی ورزش بانوان استان های منطقه 2 کشور شد.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: به اشتراک گذاشتن و تبادل نظر هیأت های ورزشی بانوان منطقه 2 کشور در رشد و پیشرفت ورزش بانوان این استان ها مؤثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون اشاره به آمار، گفت: تعداد بانوان ورزشکار دعوت شده این استان به تیم های ملی در سه سال گذشته حدود 61 درصد رشد داشته است.

سید محمدتقی علوی افزود: کمبود زیرساخت ها و نبود حامی مالی از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بر لزوم فرهنگ سازی گسترده در حوزه ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

علوی بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی با اهدای یک دستگاه خودروی پراید و صدها جوایز نفیس دیگر جمعه اول دی سال جاری در شهر دوگنبدان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مسیر این پیاده روی را از پارک نفت به سمت پارک دوستی اعلام کرد.

علوی تصریح کرد: مسئولان هیأت ورزش ‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه ریزی بهتر و هدف گذاری‌ های لازم برای توسعه ورزش همگانی در این استان کرده اند.

میهمان ویژه این نشست یک روزه «فریبا محمدیان» معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان بود که به دلایل شخصی نتوانست در آن حضور یابد.

مسئولان ورزش بانوان استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان در این نشست یک روزه حضور داشتند.

کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

 

انتهای پیام/ش

مشکل اساسی ورزش بانوان کمبود زیرساخت های لازم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان

تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز-دوم اردیبهشت- در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان مریم جهان‌نجاتی با نتیجه چهار بر ۲ پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی به ثمر رساندند. دومین دیدار دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا فردا برابر ترکمنستان برگزار می‌شود.

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد