Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@16:02:41 GMT

برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۳۲۸۸

برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز برگزار می شود.

افشین حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری برای حضوری مقتدر در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 8 دی ماه به مدت یک ماه در اهواز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این اردو در دو بخش بانوان و آقایان در محل پیست بین المللی دوچرخه سواری اهواز برگزار می شود و امیدواریم ورزشکاران استان با شایستگی هر چه تمام به همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام شوند.
وی به حضور بیش از 40 دوچرخه سوار آقا و خانم در این اردو اشاره کرد و گفت: احسان خادمی، رضا رشنو، مجید رشیدی، ایمان رشنو، پارسا مزداب، راحیل لرکی و ستاره زرگر دوچرخه سواران حاضر در این اردو به شمار می روند.
حیدری با بیان این که عملکرد دوچرخه سواران خوزستان در طول سال های اخیر به ویژه در بخش سرعت بسیار درخشان بوده، افزود: دوچرخه سواری یکی از رشته های پر مدال در رقابت های مختلف محسوب می شود لذا توجه ویژه ای به این رشته خواهیم داشت.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن است و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ، آبگرفتگی‌های این شهر پس از یک شبانه‌روز تا حد زیادی رفع شد.

به گزارش ایسنا، احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بارش ۳۸ میلی‌متر باران در اهواز در عرض ۴۰ دقیقه سبب آبگرفتگی ۲۷‌ نقطه شد. با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن بوده و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ آبگرفتگی‌ها پس از ۲۴ ساعت تا حد زیاد رفع شد.

پیگیری پروژه فاضلاب اهواز اولویت رییس‌جمهور در هر ۸ سفر به خوزستان بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری کورس بهاره اسب دوانی در یزد
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «پاک»
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان