Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:42:42 GMT

مرز تمرچین بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۳۷۳۲

مرز تمرچین بازگشایی می شود

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مصوبه ای در دولت برده ایم و تصویب کرده ایم که کوله بری در مرزها متوقف شود.

وی افزود: این امر تبعات اجتماعی و امنیتی در برخی مناطق خواهد داشت اما باید توجه داشت که از انجام کوله بری درآمد زیادی به خود کوله برا‌ن نمی رسد و کرامت انسانی آنها حفظ نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور ادامه داد: به جای عملیات کوله بری امتیازات و تخقیفات ویژه ای به کسانی که کارت پیله وری دارند داده خواهد شد که آنها از مرز استفاده کرده و کالاهای خود را در بازارچه های مرزی بیاورند.

وی تصریح کرد: بر این اساس ۱۵ بازارچه مرزی ایجاد می شود و به روستائیانی که در ۵۰ کیلومتری مرزها قرار دارند کارت پیله وری داده می شود تا از تخفیفات گمرکی بهرمند شوند و به جای آن مرز ها برای ورود کالا به کشور به شکل قبل بسته خواهد شد.

رحمانی فضلی همچنین با بیان این که مرزهای تمرچین و باشماق امروز باز می شود گفت: سه مرز تمرچین ، باشماق و پرویز خان در زمان نا آرامی های اقلیم عراق بسته شد اما این تصمیم صورت گرفته است که امروز باز شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)