Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، مستأجرهای ساکن در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه "بدون کانکس و مجبور به کوچ" هستند. این یکی از مشکلات اصلی این بخش از هموطنان است. در این رابطه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اعلام کرد:به مستأجران مناطق زلزله‌زده پنج میلیون تومان کمک بلاعوض و 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی نیک کردار گفت: مستأجران با دریافت این کمک و تسهیلات می‌توانند در شهرهای دیگر خانه دیگری را اجاره کنند اما امکان تحویل کانکس به آن‌ها وجود ندارد. کانکس تنها به مالکانی داده می‌شود که ملک آن‌ها به‌طور کامل تخریب شده باشد و برای واحدهای تعمیری نیز به هیچ عنوان کانکسی اهدا نمی‌شود.

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه به ایثارگران زلزله زده کرمانشاه

همچنین برای کاستن از مشکلات ایثارگران زلزله زده، پرداخت تسهیلات جهت تعمیر و بازسازی منازل ایثارگرانی که عضو صندوق قرض الحسنه شاهد هستند آغاز شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اعلام این خبر گفت: پس از سفر نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمانشاه و تأکید ایشان بر کمک رسانی به ایثارگران زلزله زده، 4 گروه از طرف صندوق قرض الحسنه شاهد به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

افشین سفاهن گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره صندوق، مقرر شد به هر ایثارگر مبلغ 50 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر ارائه گردد که پیش بینی می شود بیش از 3 هزار نفر از ایثارگران عضو صندوق از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به استقرار تیم های اعزامی صندوق قرض الحسنه شاهد در شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، دالاهو و گیلانغرب، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده نمایندگان صندوق تا سه هفته آینده در این مناطق حضور خواهند داشت و کلیه مراحل مربوط به فرآیند پرداخت وام به ایثارگران اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین درویشی امروز، ۳۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند.   

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید