Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:03:56 GMT

فیلم: برد و باخت‌ ایران در بحران سوریه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۴۱۶۹

ایران در عرصه زمین می‌توان گفت از برندگان سوریه است نه اینکه ما زمینی را تسخیر کردیم،نه، برای اینکه از ابتدا می‌گفتیم سوریه یک راهبرد دارد، راهبرد ایران را هم تاریخ اثبات خواهد کرد که مدل معقولی در ارتباط با بحران سوریه بوده است، ولی ایران یک جایی بازنده بزرگ در سوریه است که کمتر در داخل کشوربه آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران گل بزرگ را در ارتباط با سوریه در بین افکار عمومی جهان اسلام خورد. ایران به این زودی ها نمی‌تواند گل بزرگی را که خورد جبران کند.

سرویس عکس و فیلم فردا: ایران در عرصه زمین می‌توان گفت از برندگان سوریه است نه اینکه ما زمینی را تسخیر کردیم،نه، برای اینکه از ابتدا می‌گفتیم سوریه یک راهبرد دارد، راهبرد ایران را هم تاریخ اثبات خواهد کرد که مدل معقولی در ارتباط با بحران سوریه بوده است، ولی ایران یک جایی بازنده بزرگ در سوریه است که کمتر در داخل کشوربه آن پرداخته شده است. ایران گل بزرگ را در ارتباط با سوریه در بین افکار عمومی جهان اسلام خورد. ایران به این زودی ها نمی‌تواند گل بزرگی را که خورد جبران کند. تیزر گفتگوی فردا با دکتر سید حمزه صفوی را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 360

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است