Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:16:44 GMT

احتمال تعطیلی مدارس ابتدایی در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۴۲۴۲

احتمال تعطیلی مدارس ابتدایی در روز دوشنبه

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در صورتی که میزان آلاینده‌های هوا همچنان از حد مجاز بیشتر باشد، تعطیلی مدارس در مقاطع ابتدایی و افزایش محدوده طرح زوج و فرد اعمال خواهد شد.

به گزارش مشرق، حسن کریمی درباره تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا، اظهار داشت:در صورتی که تداوم آلایندگی هوا به همین شکل ادامه داشته باشد محدودیت‌هایی که برای امروز اعمال شد فردا نیز اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان آلایندگی هوا نسبت به روز گذشته کاهش یافته است و تا ساعت 18 امروز درباره اقدامات صورت گرفته در کمیته اضطرار آلودگی هوا به شهروندان گزارشی را اعلام خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای فردا اتخاذ نشده است، گفت: تعطیلی مدارس در مقاطع مهد کودک، پیش‌دبستانی و دبستانی به غیر از دماوند و فیروزکوه و همین‌طور افزایش محدوده طرح ترافیک از مصوبات کمیته اضطرار خواهد بود و تصمیم جدیدی برای محدودیت‌های بیشتر اتخاذ نخواهد شد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال ۹۷ مطرح‌شده و در سال ۹۸ در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است.

او افزود: از مجموع ۲۸مرکز واحد استان کرمان، ۱۴ واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.

وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال ۱۴۰۰ از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.

معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.

وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم.

او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است