Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، آبتین امیری گفت: مردم عوارض می پردازند تا شهر بهتری داشته باشند و از فضای عمومی بهتر در شهر بهره ببرند و این امر میسر نیست مگر اینکه نهادها و اداراتی که متولی ایجاد زیر ساخت های شهری هستند، مسئولیت خود را در این خصوص به نحو احسن انجام دهند و هزینه عدم مسئولیت پذیری خود را بر دوش شهرداری نندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بیشتر بودجه شهرداری صرف ایجاد زیر ساخت، بازگشایی معابر و جاده کشی در شهر شود، در حالی که ارائه چنین خدماتی وظیفه دیگر نهادهاست که اگر این نهادها به وظایف قانونی خود عمل کنند، و پس از ایجاد چنین زیر ساخت های ضروری در شهر، آن را در اختیار شهرداری قرار دهند، شهرداری نیز آن را به بهترین نحو اداره و نگهداری خواهد کرد.

عضو کمیسیون خدمات و سلامت شهری شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری یک نهاد دولتی نیست که از بودجه دولتی استفاده کند، شهرداری با پول مردم و عوارضی که از مردم گرفته می شود اداره می شود لذا نباید پول مردم را صرف هزینه کرد زیرساختهای شهری کرد و مردم تاوان عدم مسئولیت یا عدم توانایی نهادها و ادارات را بپردازند.

آبتین امیری گفت: اگر هر کس کار خود را به بهترین نحو احسن انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مردم پولی که به شهرداری می دهند صرف بهسازی شهر خواهد شد.اما اکنون در شرایطی قرار داریم که شهرداری ناچاراست برای رفع معضلات مردم به همه حوزه ها ورود کند و مسئولین همه نهادها و ادارات را بر عهده بگیرد.


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداران مناطق سه گانه شهر بندرعباس بطور شبانه کار می کنند که خللی در خدمات رسانی به مردم به وجود نیاید و چنین تلاشی جای تقدیر و تشکر دارد، اما امیدواریم برای حل مشکلات بصورت کلان توافقی میان نهادها و ادارات مختلف و شهرداری برای ایجاد زیر ساخت در شهر بندرعباس صورت گیرد.

901

آبتین امیری شهرداری بندرعباس شورای اسلامی شهر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!