Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاح حمام عمومی سنتی روستای سرکلاته خرابشهر باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ باتوجه به اینکه برخی از اهالی روستای سرکلاته خرابشهر از نعمت حمام برخوردار نبودند یکی از مشکلات و مطالبه مردمی در چند سال اخیر در این روستا مسأله راه اندازی و بهسازی حمام عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله باعث شد که عیسی امامی نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت که قدم جلو نهاده و کمر همت ببندد و یک کار بنیادین و زیر بنایی برای پیشرفت زادگاه خود شروع و به انجام برساند.

عیسی امامی در اقدامی شایسته حمام قدیمی روستای سرکلاته خرابشهر را بصورتی سنتی بازسازی کرد که بسیار زیبا شده است.

مرمت و بازسازی حمام قدیمی روستا را می توان از دو منظر مورد بحث قرار داد:

برای رفع نیاز بهداشتی اهالی به حمام عمومی بسیار لازم و ضروری بود تا این حمام بازسازی و بهسازی شود.

همچنین این حمام می تواند زیرساختی برای جذب گردشگر در روستای تاریخی سرکلاته خرابشهر شود.

عیسی امامی که درحال حاضر عضو هیئت مدیره بانک مهر ایرانیان است قصد دارد سفره خانه ای سنتی را در پارک این روستا احداث کند تا گردشگران زیادی را در روستای تاریخی و گردشگری سرکلاته خرابشهر جذب کنند.

ناگفته نماند سرکلاته خرابشهر دارای دو حمام عمومی سنتی و قدیمی در دو نقطه از این روستا می باشد که یکی از این دو حمام بازسازی شد و ذیگری دارای نواقع زیادی است که باید بهسازی و بازسازی شود.

بنابراین گزارش؛ آئین افتتاح حمام عمومی سنتی روستای سرکلاته خرابشهر باحضور محمدتقی زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، عیسی امامی نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس و عضو هیئت مدیره بانک مهر ایرانیان، روحانی فر بخشدار مرکزی کردکوی، زنگانه رئیس بنیاد مسکن کردکوی، منوچهری رئیس میراث فرهنگی کردکوی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تصاویری از این مراسم:

عکاس: مصطفی لیاقتی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم