Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-03-19@05:55:09 GMT

یلدونه تخفیفانی | فروش ویژه شب یلدا تخفیفان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۵۷۲۴

یلدونه تخفیفانی، یه فرصت عالیه برای خاطره انگیز کردن یلدای امسال

کمپین فروش ویژه شب یلدا تخفیفان همراه با یه مسابقه ویژه آغاز شده. اگر شما هم مثل بسیاری از افراد، دنبال این هستید که شب یلدا رو مهمان بهترین رستوران های تهران باشید، در حال خندیدن به تئاتر کمدی و موزیکال، دنبال هدیه ای به یاد موندنی و یا آماده شدن برای شب یلدا و تزئینات خاص اون، حتما سری به یلدونه تخفیفانی بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا 60 درصد تخفیف رستوران

خیلی از افراد ترجیح میدن که مهمانی های خودشون رو توی رستوران برگزار کنن، تا هم بتونن زمان بیشتری رو در کنار مهمانان باشن و هم از چند روز قبل، زحمتی برای تدارکات و آمادگی نداشته باشن. یک سری از افراد هم دانشجو هستند یا شاغل در شهر دیگه ای و نمی تونن این شب بلند زمستونی رو همراه با خانواده جشن بگیرن، بنابراین چی بهتر از بودن تو شلوغی و لذت بردن از دست پخت سرآشپز و پذیرایی مخصوص رستوران. بنابراین حتما سری به تخفیف رستوران ها در سایت بزنید.

تا 70 درصد تخفیف برای خرید کالا

میشه با یه هدیه و یادگاری، دل عزیزان خودتون رو به اندازه ی تمام شب های زمستونی گرم کنید. تخفیفان تو پکیج فروش ویژه شب یلدای خودش، کلی کالای جذاب قرار داده که بی مناسبت با این شب خاص هم نیستن، بنابراین دست خالی جایی نرید و هر چه زودتر یادگاری خودتون رو بخرید.

تا 90 درصد تخفیف برای مراکز تفریحی و تئاتر

نظرتون چیه یلدا امسال رو متفاوت برگزار کنید، مثلا تو دل کویر و کنار آتش؟ تورهای ویژه شب یلدا با قیمت ها باورنکردنی رو می تونید تو پکیج فروش ویژه شب یلدا تخفیفان پیدا کنید. علاوه بر تور اما آتلیه ها هم دست به کار شدن برای ثبت عکس هایی زیبا از خاطره یلدای امسال شما. سیرک و تئاترهای موزیکال هم که همیشه طرفدارهای خودشون رو داشتن بنابراین تا فرصت هست، یکی از موارد پکیج تفریحی یلدونه تخفیفانی رو انتخاب کنید.

تا 90 درصد تخفیف برای آموزش تزئینات و شیرینی های شب یلدا

اگر هنوز نمی دونید برای شب یلدا و پذیرایی از مهمان های خودتون چه کار ویژه ای باید انجام بدین، کافیه سری به قسمت آموزشی یلدونه تخفیفانی بزنید و کمی وقت بزارید برای اینکه سلیقه و هنرتون زبانزد خاص و عام بشه.

و اما مسابقه ویژه ...

هرچند که تخفیفان برای این شب سرد و بلند زمستونی کلی برنامه چیده اما شما می تونید با ثبت یه خاطره و ضبط یه دابسمش، برنده کارت هدیه هم باشید. کافیه تا سری به کانال تلگرام تخفیفان بزنید، موزیکی که قرار دادن رو دانلود کنید، دابسمش بسازید تا یکی از سه برنده خوش شانس این مسابقه باشید. جوایز نفرات اول تا سوم بنده هم به ترتیب کارت های هدیه 500 ، 300 و 150 هزار تومانی هست.
برای دریافت موزیک اینجا کلیک کنید.

آدرس سایت : http://takhfifan.com/yalda96
آدرس تلگرام : http://www.telegram.me/takhfifan/

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تهران برای سحری چه رستوران هایی برویم؟

بسیاری از رستوران‌های تهران در چند سال اخیر در روزهای عادی و ایام ماه رمضان از افطار تا سحر به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند. - اخبار بازار -

به خاطر استقبال مردم شب‌زنده‌دار، تعداد رستوران‌‌‌های شبانه‌روزی در تهران بیش از گذشته شده است. بسیاری از افراد تمایل دارند بر خلاف همیشه تا پاسی از شب را در کافه یا رستوران گذرانده یا در ماه رمضان بر خلاف همیشه که سحری را در کنار خانواده در خانه بودند، این بار سحری را در رستوران صرف کنند.

رستوران های شبانه روزی تهران

پیش‌تر اشاره کردیم که رستوران‌های شبانه‌روزی در تهران نسبت به گذشته بیشتر شده‌اند چون طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. بعضی از رستوران‌ها، سنتی و بعضی مدرن، بعضی غذاهای ایرانی و بعضی دیگر غذاهای فرنگی یا فست فود را برای مشتریان خود آماده می‌کنند. دوست دارید با چند تا از رستوران‌های شبانه روزی آشنا شوید؟ با ما همراه باشید.

رستوران فارسی

این رستوران یکی از رستوران‌های شبانه‌روزی در تهران است که در شمال تهران و محدوده «قلهک» قرار دارد. «حاج محمد علی فارسی» در سال 1364 فعالیت خود را در زمینه خدمات مجالس و تالارداری آغاز کرد و با گذر زمان گروه صنایع غذایی و رستوران «فارسی» را تأسیس کرد و راه خود را به منازل، مهمانی‎ها و جشن‌های مشتریانش باز کرد.

 رستوران «فارسی» غذاهای ایرانی و سنتی مانند «میرزاقاسمی»، «فسنجان»، «قرمه‌سبزی» و... را طبخ می‌کند و فقط به صورت بیرون‌بر فعالیت دارد. معروفیت این رستوران به خاطر تهیه غذای ایرانی با طعم غذاهای خانگی است. مواد اولیه در تهیه غذاهای این رستوران تازه بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

رستوران «فارسی» برای اینکه سفارش‌ها، سالم و گرم به دست مشتریان برسد، بسته‌بندی‌هایی برای غذاهای خود در نظر گرفته‌ است که علاوه بر زیبایی، گرمی غذا را نیز حفظ می‌کند، تا هنگامی که به دست مشتریان می‌رسد، از گرما و طعم بی‌نظیر غذا لذت ببرند. این رستوران تا صبح باز بوده و پذیرای مشتریانی است که عاشق غذای ایرانی هستند.

رستوران پردیس

رستوران «پردیس» در هتل «پارسیان اوین» و در شمال شهر قرار دارد، یکی از بهترین رستوران‌ها در ماه رمضان بوده و به صورت 24 ساعته باز است و می‌توانید تا ساعت 3 صبح از این رستوران و کیفیت غذای آن لذت ببرید. سرو صبحانه در این رستوران به صورت سلف سرویس است.

خدمات رستوران «پردیس» برای عموم هم قابل استفاده است و فقط شامل ساکنان هتل «اوین» نمی‌شود. اگر دوست دارید روز جمعه را متفاوت و خارج از منزل سپری کنید و برای نهار به یک رستوران شیک بروید، توصیه می‌‌کنیم رستوران «پردیس» را انتخاب کنید.

قیمت غذاهای این رستوران بالاست اما ارزش این را دارد که برای یک بار هم که شده به این رستوران بروید و غذاهای با کیفیت آن را امتحان کنید و لذت ببرید؛ ناگفته نماند که رستوران پردیس دارای پارکینگ رایگان هم هست و خیال مراجعان خود را از این بابت راحت کرده است.

 

رستوران بلوار 126

رستوران بلوار 126 هم یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت به حساب می‌آید که در «بلوار کشاورز» غرب به شرق قرار دارد. رستوران «بلوار 126»در طبقه دوم هتل بین‌المللی «اسپیناس» است و یکی از رستوران‌‌ها در ماه رمضان است که می‌توانید برای خوردن سحری به سراغ آن بروید.

محل قرارگیری این هتل به گونه‌ای است که می‌توان بلوار کشاورز را از پس پنجره‌های سراسری آن دید و از چشم‌انداز آن لذت برد. در رستوران «بلوار 126» وعده صبحانه، ناهار و شام همیشه به راه است. اگر برای قرارهای کاری یا جشن‌های خود به دنبال یک رستوران مدرن با غذاهای با کیفیت هستید این رستوران را انتخاب کنید.

رستوران «بلوار 126» همه ذائقه‌ها را در نظر گرفته است و منوی آن شامل غذاهای ایرانی، بین‌المللی، غذاهای دریایی، فست فود و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شود.

این رستوران به صورت روزانه خدمات صبحانه را از ساعت 6:30 به مشتریان خود ارائه می‌دهد. رستوران «بلوار 126» برای دوستداران موسیقی هم از ساعت 20 تا 23 موسیقی زنده اجرا می‌کند.

کافه رستوران روسیو

کافه رستوران «روسیو» وابسته به هتل «همای تهران» بوده و به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. مسافران داخلی و خارجی بسیاری بعد از خرید بلیط هواپیما می‌توانند قبل از پرواز در این هتل اقامت ‌کرده و برای صرف وعده‌های غذایی، کافه رستوران «روسیو» را انتخاب کنند. این رستوران دارای فضای باز و سرپوشیده است و از جمله رستوران‌ها در ماه رمضان است که به مشتریان خود تا سحر خدمات ارائه می‌دهد. کسانی که علاقه‌مند به فیلم هستند، می‌توانند در فضای سرپوشیده و صرف غذای با‌ کیفیت این کافه رستوران از پخش فیلم هم لذت ببرند.

رستوران بیزیم لانژ

رستوران «بیزیم لانژ» از جمله رستوران‌های شبانه‌روزی در تهران است که در «سعادت‌آباد» قرار دارد و تا 4 صبح در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است. این رستوران هم علاوه بر سالن دارای بالکن، باغ و کلبه چوبی است که مشتریان می‌توانند هر یک از قسمت‌های رستوران را که علاقه دارند برای صرف غذا انتخاب کنند.

منوی رستوران «بیزیم لانژ» شامل انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، ایرانی، عربی و اروپایی است که کاملاً تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. این رستوران امکان سفارش آنلاین و بیرون‌بر را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

کافه رستوران شبانه آژمان

رستوران «آژمان» یکی از رستوران‌های شبانه‌روزی در تهران و در محدوده خیابان «سپهبد قرنی» است. این رستوران دارای فضای آرام و دلچسب با دکوراسیون جذاب است که هر مشتری را برای صرف غذا به آنجا می‌کشاند. منوی این رستوران متنوع بوده و شامل انواع غذاها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و پیش‌غذاهاست.

کافه رستوران ماکسیم

کافه رستوران «ماکسیم» در منطقه «میرداماد» قرار دارد. این رستوران هم به صورت سرپوشیده و هم روباز است. فعالیت این رستوران از ظهر آغاز می‌شود و تا نیمه‌های شب ادامه دارد. رستوران «ماکسیم» در طول روز سفارشات را تلفنی ثبت می‌کند؛ اما از ساعت 12 شب به بعد باید حضوری برای ثبت سفارش در رستوران حضور داشته باشید.

رستوران «ماکسیم» از معدود رستوران‌ها در ماه رمضان است که می‌توان برای صرف سحری به آنجا رفت. در این کافه رستوران علاوه بر تنوع بالای غذاها، در قسمت کافه امکان سفارش نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد. این رستوران برای برگزاری مهمانی‌ها و تولدها مکان مناسبی است.

رستوران «ماکسیم» برای بازی‌های گروهی و دو نفره هم فضایی را در نظر گرفته است اگر جزء دسته افرادی هستید که از بازی کردن لذت می‌برید حتماً به این کافه رستوران سری بزنید. رستوران «ماکسیم» این امکان را فراهم می‌کند تا به صورت گروهی با رزرو قبلی برای دیدن مسابقات ورزشی به این رستوران بروید همچنین می‌توانید برای نشستن در روف گاردن این رستوران از قبل میز رزرو کنید.

سخن آخر

در این مقاله تعدادی از رستوران‌های معروف شهر تهران را معرفی کردیم. این رستوران‌ها در ماه رمضان هم به روزه‌داران خدمات ارائه می‌دهند. اگر در طول این ماه فرصت آشپزی کردن ندارید می‌توانید از رستوران‌هایی که معرفی کردیم سفارش غذا داده و یا به صورت حضوری به آنجا رفته و در فضای دل‌انگیز آن‌ها سحری یا افطار خود را میل کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در روز طی ماه مبارک رمضان
  • پلمب رستوران متخلف در اصفهان
  • اعترافات عجیب کباب پزی که کباب می‌دزدید
  • این رستوران فقط ماه رمضان باز است! + تصاویر
  • صدور کارت گردشگری با مزایای تخفیف ویژه در اراضی عباس‌آباد
  • از افطار تا سحر در تهران کجاها برویم؟
  • در فضا غذا بخورید!
  • خرید نهال لیبل‌دار میوه و بادام، فقط ۳۰ هزار تومان
  • در تهران برای سحری چه رستوران هایی برویم؟
  • استفاده از هتل‌ها و شهربازی‌ها با تخفیف ویژه در ایام نوروز/ برای دریافت راهنمای گردشگری با ۱۳۷ تماس بگیرید