Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم بسکتبال جیانگسو که صمد نیکخواه بهرامی را در این فصل در اختیار دارد، امروز در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین مقابل کینگدائو 95 بر 91 شکست را پذیرا شد.

صمد در این بازی 42 دقیقه و 23 ثانیه در ترکیب تیمش قرار داشت و در این مدت 9 امتیاز، 11 ریباند، یک پاس ، 2 توپ ربایی و یک بلاک شات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیچوآن در ادامه شکست‌های خود امروز نتیجه را 105 بر 103 به فوجیان واگذار کرد. حامد حدادی در این بازی 43 دقیقه در ترکیب سیچوآن حضور داشت و 29 امتیاز، 22 ریباند، 6 پاس منجر به گل و 2 بلاک شات داشت.

این پانزدهمین باخت سیچوآن در فصل جاری بود. این تیم در حال حاضر در رده نوزدهم جدول 20 تیمی لیگ چین قرار دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!

عملکرد ناامیدکننده تن هاخ و شیاطین؛ این تعداد باخت برای آن‌ها در لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است!

طرفداری | منچستریونایتد به رکورد بی‌سابقه 13 شکست در یک فصل از لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد. منچستریونایتد علاوه بر از دست جایگاه هفتم جدول و تقدیم آن به چلسی، رکوردی را به ثبت رساند که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بی‌سابقه بوده‌است.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس، 13 شکست را در طول یک فصل تجربه کرد. این در حالی است که یونایتد تا پایان مسابقات 3 بازی دیگر (آرسنال، برایتون و نیوکاسل) در پیش رو دارد و احتمال ارتقای این رکورد فاجعه وجود دارد. برای اولین‌بار در 47 سال گذشته، منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های فصل مجموعاً 81 گل دریافت کرده‌است! شیاطین سرخ آخرین‌بار در فصل 77-1976 چنین عملکرد ناامیدکننده‌ای به ثبت رسانده‌بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس