Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:47:37 GMT

امشب صادقیان شاید مقابل بشیکتاش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۶۱۱۲

از چارچوب هفته شانزدهم لیگ ترکیه دو تیم عثمانلی اسپور و بشیکتاش ، امشب از ساعت 20:30 در وودافون پارک استانبول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، عثمانلی اسپور پیش از اتمام نیم فصل به مصاف تیم پر قدرت بشیکتاش می رود ، جدال سختی که شاگرد ان عرفان بوز به دنبال پیروزی در این بازی هستند. عثمانلی اسپور در 15 هفته گذشته 4 برد، 2 تساوی و 9 باخت را کسب کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در چند هفته گذشته شرایط بسیاری متفاوتی با ابتدا لیگ داشتند ، شروع کابوس وار در لیگ باعث شد که آن ها از همان ابتدا فصل قعرنشین لیگ شوند و خیلی ها این تیم را اولین سقوط کننده این فصل از سوپر لیگ ترکیه شمار دند اما با آمدن عرفان بوز از هفته ششم لیگ ، شرایط آن ها متفاوت شد کسب 4 پیروزی در 9 هفته و سپس برد عثمانلی اسپور مقابل آلانیا اسپور ، باعث خروج این تیم از منطقه خطر شد .


در مقابل بشیکتاش این فصل علی رغم کسب موفقیت های مهم در اروپا در لیگ شرایط خوبی ندارد . قهرمان 2 فصل گذشته پیاپی لیگ ترکیه در جایگاه ششم لیگ حضور دارد و فاصله اش با صدرنشین 6 امتیاز است .تساوی در مقابل تیم هایی همچون کایسری اسپور و آکیسار اسپور و شکست در مقابل فنرباغچه و گنچلربیرلیغی در این امر نقش مهمی داشت ،البته شاگردان شنول گونش پیش از اتمام نیم فصل به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر هستند .نکته ی جالب این بازی این است که هر دو تیم بار دیگر در مرحله یک شانزدهم جام جذفی به مصاف یک دیگر خواهند رفت .


نجیب اویسال و گوکهان توره از بشیکتاش و در مقابل نومان چورکسو ، شیک دیاباته و رائول روسسکو غایبین این بازی هستند.

 


ترکیب احتمالی:

 

 

پیام صادقیان عثمانلی اسپور ترکیه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم

22 سال از شکست تلخ اینتر مقابل لاتزیو گذشت.

دانلود (27.3MB)

دیگر خبرها

  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند