Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - منابع سوري از ادامه عمليات ارتش سوريه و همپيمانانش در حومه ادلب و هلاکت 50 تروريست جبهه النصره از جمله چند تروريست سعودي خبر دادند. به گزارش خبرنگار خبرگزاري تسنيم در شمال سوريه، عمليات ارتش سوريه و همپيمانان آن در حومه جنوب شرقي حلب و حومه جنوب شرقي ادلب همچنان ادامه دارد که به آزادسازي چند شهرک و روستا از اشغال تروريست‌ها منجر شد، در اين عمليات خسارت‌ها و تلفات زيادي به جبهه تروريستي النصره وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، ارتش سوريه توانست روستاهاي رسم السياله و عبيده و ارتفاعات مشرف بر آنها در غرب منطقه خناصر در جنوب شرقي حلب را آزاد کند، ارتش و همپيمانان همچنين توانستند روستاي تل خنزير در غرب تپه السيرتيل در حومه جنوب شرقي ادلب را پس از درگيري با جبهه النصره و گروه‌هاي مرتبط با آن آزاد کنند.
ارتش سوريه به پيشروي خود در حومه شمال شرقي حماه در مجاورت حومه جنوبي ادلب ادامه مي‌دهد و توانست مزارع الزهراء و الهاويه در شمال شهرک الظافريه و نيز روستاهاي ام خزيرم، أم تريکية،شطيب،الهوية،الزبادي، رجم الأحمر وتل بولص را در چارچوب عملياتي آزاد کند که به فرماندهي سرتيپ سهيل الحسن به سمت شهر ادلب آغاز شده است.
منابع ميداني اعلام کردند اطلاعاتي که در اختيار فرماندهي ارتش سوريه قرار گرفته از جمع شدن گروه‌هاي تروريستي در شهر ادلب براي حرکت به سمت حومه شمال شرقي حماه حکايت مي‌کند، جايي که ارتش به عمليات خود عليه جبهه النصره ادامه مي‌دهد، اين اطلاعات سبب شد تا ارتش حملات دقيق توپخانه‌اي و هوايي را عليه مواضع تروريست‌ها آغاز کند که بر اساس اطلاعات به دست آمده، به هلاکت بيش از 50 تروريست از جمله چند سعودي منجر شده است که در ميان آنها ابوقدامه السعودي از سرکردگان تروريست‌ها به چشم مي‌خورد، بيش از 200 تروريست ديگر زخمي شدند.
در حومه جنوب غربي دمشق هم نيروهاي ارتش تپه‌هاي المنطار و الزيات در جنوب شرقي روستاي مغرالمير را پس از درگيري با تروريست‌هاي جبهه النصره آزاد کردند و به عمليات خود براي آزادسازي تپه‌هاي باقي مانده در اين منطقه ادامه مي‌دهند.
از سوي ديگر منابع وابسته به گروه‌هاي تروريستي از بروز اختلاف ميان باند تروريستي تحريرالشام(جبهه النصره سابق) و جيش الاسلام در غوطه شرقي دمشق خبر داد که منجر به تاخير در خروج تحريرالشام شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش

دریافت 200 MB کد خبر 6094756

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم