Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@03:44:25 GMT

عکس/ تشییع شهید نیروی انتظامی پویا اشکانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۶۱۳۰

مراسم تشییع شهید نیروی انتظامی پویا اشکانی صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم در استان البرز برگزار شد.

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود

ایسنا/کرمان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جیرفت از تشییع پیکر مطهر مرزبان شهید فردا، ۲۹ اسفند از محل حسینیه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام دولت‌آباد اسفندقه خبر داد.

محمد چهارشنبه‌پور در گفت و گو با ایسنا با تبریک و تسلیت شهادت مرزبان شهید، سرباز وظیفه محمد جواد بیاناتی اظهار کرد: آیین تشییع پیکر مطهر این شهید که شب گذشته در محل هنگ مرزی زابل به شهادت رسیده، فردا سه شنبه، ۲۹ اسفندماه  ساعت ۸ صبح در محل حسینه حضرت ابوالفضل علیه السلام دولت آباد اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی تکریم جایگاه رفیع شهدا و خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: پیکر مطهر سرباز وظیفه شهید محمدجواد بیاناتی بعد از تشییع بر دستان مردم جیرفت و اسفندقه، در زادگاهش روستای باغ نایب به خاک سپرده می‌شود.

چهارشنبه‌پور شهدای مرزبانی را الگویی بارز از شجاعت و آزادگی معرفی کرد و اظهار کرد: شهدای مرزبانی به صورت شبانه‌روزی از وجب به وجب خاک کشورمان با ریختن خون خود حفاظت کرده‌اند که در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جیرفت ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آیین تشییع و تدفین شهید مرزبانی، گفت: همه برای استقبال، تشییع و تدفین شهید عزیزمان دعوت هستند که به نوعی تکریم جایگاه والای شهداست.

به گزارش ایسنا، سرباز وظیفه شهید محمدجواد بیاناتی از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی زابل شب گذشته در حین گشت زنی توسط افراد ناشناس به شهادت رسید.

شهید بیاناتی مجرد و اهل روستای باغ نایب از توابع بخش اسفندقه جیرفت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید رضایی هرندی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول