Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع ومعارفه همایون دینارانی دومین شهردار شورای پنجم الیگودرز عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد ملک محمودی رئیس شورای شهر الیگودرز در گفت وگو با  هیجارگفت :پس از انجام مراحل قانونی تایید حکم همایون دینارانی مراسم معارفه وی عصر امروز  شنبه 18 آذرماه  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه اواخر شهریور ماه  اعضای پنجمین دوره شورای شهر الیگودرز  مهندس همایون دینارانی را با ۵ رای موافق و ۲ رای مخالف به عنوان شهردار جدید الیگودرز انتخاب شد.

مهندس دینارانی  سابقه  فعالیت بعنوان شهردار در شهرهای  سالند، قلعه تل ، قلعه تل ، رفیع  از استان خوزشتان را درکارنامه کاری  خود دارد و اواخر نیز شهردار سرداران این استان  بوده است.

از مهمترین اقدامات وی در این شهرها  می توان به  احداث حدود  12  پارک ،سه  شبکه آب خام ، درمجموع  درحدود 600 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت ، احداث قریب به  100 هزار متر پیاده روسازی ، احداث  60 هزار متر جوی و جدول ، احداث 2 ساختمان آتش نشانی و یک ساختمان شهرداری ، برون سازی کلیه خدمات شهری  اشاره کرد.

دینارانی دومین انتخاب شورای شهر الیگودرز واولین انتخاب شورای  پنجم مرتضی موسویان (شهردار ازنا) که نیامده استعفا داد.

لازم بذکر است که در این مدت علی میرزا بسحاق سرپرست  شهرداری الیگودرزرابعهده  داشته است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

استاندار کردستان در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: عملکرد و خدمات رسانی شهرداری و شورای شهر در این موضوع نقش بسزایی داشتند و تلاش جهادی مدیریت شهری شاهد توسعه عمران در مرکز استان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از مطالبات مردم کردستان در اولویت برنامه‌های دولت است که سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت و توانستیم رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در کشور کسب کنیم.

زارعی‌کوشا گفت: در نشستی که در وزارت کشور داشتیم قول‌های مساعدی در مورد اختصاص ماشین‌آلات و اعتبارات از متولیان امر گرفته‌ایم که امیدواریم جامه عمل پوشانده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در دیداری دیگر با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: برای خدمت به مردم مسئولان باید از این فرصتی که دارند به بهترین نحو در راستای خدمته به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلین عبدالرضا پور ذهبی افزود : امسال سال پایانی کار دولت سیزدهم شوراهاست که باید تلاش بیشتری در خدمت به مردم انجام گیرد .

وی بیان کرد : در سال جاری مشکلات مردم، بازید های میدانی و حضور در شهرستان ها را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • (بشنوید) مینا گیان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا