Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه ضمن تاکيد بر سفر قريب الوقوع ژان ايو لودريان وزير امور خارجه اين کشور به ايران، تاکيد کرد که درباره مسائل مربوط به ايران بايد جداگانه بحث شود.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه اينترنتي وزارت امور خارجه فرانسه، سخنگوي اين وزارتخانه در نشستي خبري به پرسش هاي خبرنگاران پاسخ داد و به خبرنگاري که از وي پرسيد، آيا فرانسه از پيشنهاد آمريکا مبني بر تشکيل ائتلاف بين المللي براي به عقب راندن ايران، حمايت مي کند، گفت: سياست ما در اين باره کاملا واضح و روشن است، فرانسه همواره بر اجراي دقيق توافق هسته اي وين که مورد تائيد همه طرف هاست، تاکيد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي مدعي شد: پاريس با نگراني فعاليت هاي منطقه اي ايران و فعاليت هاي موشکي بالستيک اين کشور را دنبال مي کند و امانوئل مکرون رئيس جمهوري و ژان ايو لودريان وزير امور خارجه نيز بارها آشکارا بر اين موضوع تاکيد داشته اند.
سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه ادامه داد: درباره مسائل مربوط به ايران بايد جداگانه بحث کرد و ما اميدواريم که گفتگوها با ايران در زمينه هاي مختلف کارساز باشد. به همين علت است که وزير امور خارجه فرانسه به زودي راهي تهران مي شود تا با مقامات ارشد اين کشور درباره مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کند.
اروپام**9041**1486**مترجم: منوچهر جعفري**انتشاردهنده: محسن شريفي**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر خارجهایران با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشور‌های آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعانه ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره