Web Analytics Made Easy - Statcounter

روش‌های بسیاری برای ساخت نمایش اسلاید در نرم‌افزار پاور‌پوینت وجود دارد. شما می‌توانید از افکت‌های مختلف برای نمایش اسلاید‌ها استفاده کنید، اندازه اسلاید‌ها را تغییر دهید و بسیاری تنظیمات دیگر را به دلخواه خود اعمال نمایید.

آی تی رسان: روش‌های بسیاری برای ساخت نمایش اسلاید در نرم‌افزار پاور‌پوینت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید از افکت‌های مختلف برای نمایش اسلاید‌ها استفاده کنید، اندازه اسلاید‌ها را تغییر دهید و بسیاری تنظیمات دیگر را به دلخواه خود اعمال نمایید.

همچنین می‌توانید به نمایش خود، موسیقی اضافه کنید. در واقع می‌توانید یک یا چند آهنگ مختلف برای پخش در هنگام نمایش اسلاید‌ها انتخاب کنید. ولی پرسش اینجاست که چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ نحوه انجام کار بسیار ساده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اولین گام این است که مطمئن شوید یک فایل موسیقی مناسب بر روی کامپیوتر خود دارید، زیرا نرم‌افزار پاور‌پوینت هیچ گونه فایل صوتی یا آهنگی در خود ندارد که بتوانید از آن استفاده کنید.

پس از آنکه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کردید، نرم‌افزار پاور‌پوینت را اجرا کرده و نمایش اسلایدی که قصد اضافه کردن آهنگ به آن را دارید، باز کنید:

۱- در نوار ریبون بالای صفحه بر روی برگه Insert کلیک کنید.

۲- بر روی آیکون Audio کلیک کنید.

۳- گزینه Auido on my PC را انتخاب کنید. (همچنین با کلیک بر روی گزینه Record Audio می‌توانید در همان لحظه یک فایل صوتی ضبط کرده و از آن استفاده کنید.)

۴- از صفحه جستجوگر فایل، محل فایل آهنگ را پیدا کرده و بر روی گزینه Insert کلیک کنید.

 پس از اضافه کردن فایل صوتی به نمایش اسلاید، برگه Playback به برگه‌های نوار ریبون اضافه می‌شود. از طریق این برگه می‌توانید تنظیمات مربوط به پخش شدن آهنگ را مشخص نمایید.

 برخی از تنظیمات جالبی که می‌توانید اعمال کنید:

اگر گزینه Play across slides را تیک بزنید، آهنگ بر روی تمام اسلاید‌ها پخش می‌شود.
با انتخاب و تیک زدن گزینه Loop until finished، آهنگی که انتخاب کرده‌اید تا زمانی که نمایش اسلاید‌ها پایان یابد، تکرار می‌شود.
با استفاده از گزینه Trim Audio می‌توانید طول یک آهنگ را کوتاه کنید تا مناسب با زمان پخش اسلاید‌ها شود.

آیا شما نیز تاکنون از فایل‌های صوتی در پاور‌پوینت استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 هستی مهدوی‌فر، بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از همخوانی‌اش با ترانه قدیمی مارتیک، خواننده ایرانی به مناسبت فرا رسیدن بهار و عید نوروز را به اشتراک گذاشته است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند