Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز قم؛ ایشان عصر امروز در دیدار مسئولان ستاد برگزاری مراسم رحلت کریمه اهل بیت علی‌ها السلام با اشاره به حضور سالانه ۱۵تا۲۰میلیون زائر برای آستان بوسی بارگاه مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها از مناطق مختلف دنیا تصریح کردند: بانوی کرامت تنها متعلق به قمی‌ها نیست بلکه همه جهان اسلام از برکات و خیرات آن بهره مندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله مکارم شیرازی حضور زائران میلیونی در قم را فرصتی مناسب برای انتقال احکام و معارف اهل بیت علیهم السلام و تقویت باور‌های اعتقادی زائران ارزیابی و خاطرنشان کردند: امروز که دشمنان از همه رسانه‌ها برای تضعیف دین و شبهه افکنی نسبت به اهل بیت علیهم السلام در تلاش هستند متولیان فرهنگی وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و باید از این بستر فراهم شده برای پاسخ گویی به شبهات دشمنان استفاده کنند.
خاطر نشان می‌کند روز جمعه دهم ربیع الثانی مصادف با هشتم دی، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها می‌باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!