Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:26:48 GMT

کلیپ اخبار ورزشی 19:15 شبکه سه، یکشنبه 26 آذر 96

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۸۱۵۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مشروح خبرهای ورزشی ایران و جهان در “خبــر ورزشـــی ۱۹:۱۵” شبکه سه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ اخبار ورزشی ۱۹:۱۵ شبکه سه، یکشنبه ۲۶  آذر ۹۶ که از مهم ترین بخش های آن می توان به خبرهایی ازنایب قهرمانی ساحلی بازان ایران در مسابقات جام باشگاه های جهان در برزیل، خبرهایی دیدار تیم فوتبال استقلال و ایران جوان بوشهر در مسابقات جام حذفی و نگاهی به مهم ترین بازی های فوتبال اروپا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  هیئت مستقل حقوق بشر در غزه، اعلام کرد همچنان سرنوشت تعداد زیادی از اجساد در این شهر، نامشخص است.

 

تظاهرات و تجمع های اعتراضی همچنان در سراسر دانشگاه های آمریکا ادامه دارد . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

حمایت از جنبش دانشجویان حامی فلسطین در فرانسه توما پورت نماینده حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در مجمع ملی فرانسه در پیامی در ایکس با انتشار تصاویر خود در کنار دانشجویان حامی فلسطین نوشت در کنار دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی پاریس ( ساینس پو) که برای محکوم کردن نسل کشی غزه و درخواست آتش بس فوری بسیج شده اند. این جوانان افتخار فرانسه آن هم در زمانی هستند که دولت فرانسه همچنان همدست کشتارها در نوار غزه است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در برلین توسط پلیس آلمان سرکوب شد منابع آگاه به خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گفتند پلیس آلمان تجمع همبستگی با فلسطین در برلین را سرکوب و شماری از تظاهرکنندگان را بازداشت کرد.     اعتراض دانشجویان دانشگاه سیانس پو در پاریس:
یک دانشجوی فرانسوی که در یان تجمع حضور داشت گفت : ما در اینجا از ما اکتبر در حال اعتراض هستیم. دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه سیانس پو . مدت زیادی است تظاهرات می کنیم. کارهای زیادی کرده ایم. از ماه اکتبر در حال فعالیت هستیم. وقتی می بینیم دانشگاه در خارج در حال انتظار هستند ما هم از آنها پیروی می کنیم. انتظار داریم سایر دانشگاه ها هم از ما تبعیت کنند. دانشجویان در آمریکا و استرالیا در حال اعتراض هستند. ما هم در اینجا ادامه می دهیم. دانشگاه در برابر آنچه در فلسطین می گذرد و نسل کشی، نقشی دارد که باید آنرا ایفا کند. خواسته ما این است که دانشگاه سیانس پو موضعگیری کند و نقض حقوق بین الملل را محکوم نماید. آنچه اسراییل در فلسطین انجام می دهد در جهان بی سابقه است. ما می خواهیم که اسراییل این نقض حقوق بین الملل را محکوم کند. عدم محکومیت به معنای مشارکت غیر مستقیم در نقض حقوق بشر در فلسطین است به خصوص در غزه و در کرانه باختری.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشگاه های لندن نیز صحنه تظاهرات ضد صهیونیستی شد دانشجویان دانشگاه لندن نیز در حمایت از فلسطین و غزه تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف جنگ اسرائیل علیه غزه شدند.
خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره مستقر در مقابل کالج دانشگاهی لندن در قلب پایتخت انگلیس گزارش داد دانشگاه های مختلف انگلیس در همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنگ اسرائیل علیه نوار غزه تظاهرات کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی        

دیگر خبرها

  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳