Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@08:54:40 GMT

تجربه موفق بانک تجارت در اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۸۸۶۱

در مراسم افتتاحیه طرح بهینه کاوی تجارب موفق مدیریتی در حوزه اقتصاد 
مقاومتی، توانمندی بانک تجارت در این حوزه ارائه و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .
 به گزارش صدای ایران در این مراسم که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل مرکز آموزش مدیریت دولتی با حضور سپهری معاون وزیر کار و رئیس سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان سازمان و موسسات دولتی وخصوصی برگزار شد،بانک تجارت در سه حوزه "تدوین الگوی نظری و برنامه استراتژیک اقتصاد مقاومتی" ، "حمایت از بخش های اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط دانش بنیان و کارآفرین" و "همچنین بهینه کاوی قابل بهره برداری توسط دیگر سازمان ها "، بین نهاد ها وسازمان های دولتی  حائز رتبه برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در ادامه این مراسم رابطی دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در این حوزه  به تشریح چگونگی الگوی نظری پیاده سازی اقتصاد مقاومتی براساس ابلاغ محورهای 22 گانه توسط مقام معظم رهبری،تدوین سیاست بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی ، چگونگی تسهیلات اعطایی بانک در سال 95 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و... پرداخت.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر بانک تجارت دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی منتخب کشور نیز به تشریح تجارب موفق خود در پیاده سازی  اقتصاد مقاومتی پرداختند. 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، گمرک ایران اعلام کرد که در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، طبق تازه‌ترین نتایج پایش بخشنامه‌های حوزه تجارت خارجی، تعداد بخشنامه‌های گمرک در سال ۱۴۰۲ حدود ۵۳ درصد کاهش داشته است.

بر اساس نتایج این پایش تعداد بخشنامه‌های صادره در حوزه تجارت خارجی از ۲۶۴ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۵ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافت که ۱۲۹ مورد کمتر از سال ۱۴۰۱ در سال گذشته بخشنامه در حوزه تجارت خارجی صادر شده است.

بخشنامه‌های صادره از سوی وزارت صمت از ۱۲۲ مورد به ۳۶ مورد، سازمان ملی استاندارد از ۳۱ مورد به ۲۳ مورد، وزارت جهاد کشاورزی از ۱۲ مورد به ۵ مورد، وزارت امور اقتصادی و دارایی از ۸ مورد به ۳ مورد، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ۶ مورد به ۲ مورد، سازمان امور مالیاتی کشور از ۵ مورد به ۳ مورد و سازمان غذا و دارو از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش نشان می‌دهد.

در اسفند ماه سال گذشته تنها ۶ بخشنامه از سوی سازمان‌های مرتبط در امر تجارت خارجی به گمرک ابلاغ شد که در مقایسه با ۱۴ بخشنامه صادره در مدت مشابه سال ۱۴۰۱، کاهش ۵۷ درصدی داشته است. همچنین بخشنامه‌های صادره از سوی سایر سازمان‌های مرتبط در حوزه تجارت خارجی نیز ۵۲ مورد بود.

کد خبر 6083733 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • کاهش ۵۳ درصدی صدور بخشنامه‌های تجارت خارجی در ۱۴۰۲
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌ ها در حوزه تجارت خارجی در ۱۴۰۲
  • ضرورت تدبیر برای تغییر اقلیم و خشکسالی در بهار و کبودراهنگ
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲
  • معرفی شرکت مولدسازی بانک تجارت به عنوان مدلی موفق و پیشرو در احیای دارایی های راکد تملیکی بانک ها