Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: همسایه های خانه ای که اهورا در آن به قتل رسید در گفت وگو با گزارشگر از ماجرای روز حادثه پرده برداری کردند.

حجم ویدیو: 55.83M | مدت زمان ویدیو: 00:10:37 دانلود ویدیو

به گزارش گروه جنایی رکنا، شاهین صمدپور، گزارشگر و مستندساز در پی قتل Murder و تجاوز Rape به اهورای سه ساله در رشت راهی این شهر شد و با پدر، مادر و همسایه هایی که شاهد ماجرای روز حادثه Incident بودند گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از همسایه ها گفت: هنگامی که وارد خانه شدیم اهورا لخت مادرزاد بود و قاتل The Murderer نیز در حالی که نیمه برهنه بود روی مبل نشسته بود.
یکی دیگر از همسایه ها نیز گفت: اهورا را در حالی که از بینی، دهان و.... دچار خونریزی بود از خانه خارج کردیم.
پدر اهورا نیز در بخشی از سخنان خود به علت جدایی خود و مادر اهورا اشاره کرد و گفت: پس از به دنیا آمدن اهورا رفتارهای وی شدیدا تغییر کرد. به خاطر دارم که یک روز همسر سابقم حوالی ساعت 4، 5 بعدازظهر گفت به آرایشگاه می روم، چندین بار با او تماس گرفتم اما پاسخگو نبود تا اینکه ساعت 7 به مغازه آمد و من به او گفتم که مگر آرایشگاه نبودی؟ گفت نه، رفتم شلوغ بود سپس به خانه رفتم تا خانه را مرتب کنم، این در حالی بود که زمانی که به خانه رفتم همه چیز به هم ریخته بود.
مادر اهورا نیز در بخشی از این گزارش گفت: پس از جدایی، آن زمان که من در مغازه کار می کردم هیچ کس حاضر نبود اهورا را یک ساعت نگهدارد و من بچه را با خود به مغازه می بردم و او را در مغازه بزرگ کردم، هیچ کس حاضر نبود او را نگهدارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد پس از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین