Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@10:15:24 GMT

تعطیلی مدارس تبریز و ارومیه برای سومین روز

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۹۶۹۶

تعطیلی مدارس تبریز و ارومیه برای سومین روز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: در پی افزایش آلاینده های هوا فردا دوشنبه مدارس نواحی یک و دو ارومیه در سری صبح تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اظهارداشت: دپی بالا رفتن آلاینده های جوی و آلودگی هوا، بر اساس تصمیم مدیریت کاهش آلودگی شهرستان ارومیه فردا بیست و هفتم آذرماه 96 تمامی مدارس شهری نواحی یک و دو ارومیه به استثنای مدارس روستایی این نواحی در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس ارومیه از روز شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و فردا دوشنبه آلودگی هوا در ارومیه وارد هشتیمن روز خود می شود.

تعطیلی مدارس تبریز برای سومین روز پیاپی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تبریز همه مدارس این شهر را فردا برای سومی روز متوالی تعطیل اعلام کرد.

در نشست عصر امروز این کمیته مقرر شد به علت افزایش آلودگی هوای کلانشهر تبریز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی این شهر فردا دوشنبه 27 آذر تعطیل شود.
تبریز امروز آلوده ترین شهر کشور بود؛ شاخص کیفی هوای این شهر امروز به عدد ۱۷۳ رسید که این وضع برای همه گروه های سنی ناسالم است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد