Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@08:16:31 GMT

قتل کارمند سفارت بریتانیا در بیروت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۹۹۳۱

قتل کارمند سفارت بریتانیا در بیروت

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های لبنان امروز-یکشنبه- از به قتل رسیدن «ربکا دایک» کارمند سفارت بریتانیا در بیروت، خبر دادند.

یکی از مقام‌های حاضر در تیم تحقیقاتی بریتانیا که نخواست نامش فاش شود گفت: «اولین برداشت ما این است که قتل کارمند سفارت انگیزه سیاسی نداشته است.»

بیانیه وزارت امور خارجه بریتانیا و اظهارات خانواده «ربکا دایک» اطلاعات بیشتری در باره چگونگی وقوع این حادثه فاش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای خانواده ربکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: «به خاطر از دست دادن ربکا بسیار ناراحت هستیم و برای روشن شدن این مساله که چه اتفاقی رخ داده است تلاش می‌کنیم.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال