Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@03:34:15 GMT

ترامپ فاتحه لاتاری را خواند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۱۷۶

رئیس جمهوری آمریکا برای دومین بار ظرف یک هفته گذشته از لاتاری به عنوان بدترین راه ورود به آمریکا یاد کرد و خواستار تاسیس سیستم مهاجرتی جدید بر مبنای شایستگی و نخبه‎گرایی شد.به گزارش بلاغ، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از نمایندگان کنگره این کشور خواست تا به آنچه که وی مهاجرت زنجیره‌ای توصیف کرد، پایان داده و به جای آن سیستم مهاجرت را بر مبنای جذب افراد نخبه و شایسته، پایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سیستم فعلی مهاجرت را از مد افتاده خواند و گفت هدف از آن تسهیل ورود خویشاوندان آنهایی بوده است که شهروند آمریکا یا دارنده کارت سبز محسوب می‌شوند.

ترامپ مدعی شد: از آنجا که این افراد بر مبنای روابط خانوادگی پذیرفته شده و مهارت یا شایستگی ندارند، اغلب آنهایی که پایشان به آمریکا باز می‌شود غیرحرفه‌ای هستند و هزینه زیادی را به دولت واشنگتن تحمیل می‌کنند.

اظهارات اخیر ترامپ درحالی مطرح شد که وی روز جمعه نیز آنهایی را که از راه لاتاری وارد آمریکا می‌شوند؛ بدترین‌ها نامید.

وی همچنین عوامل ۲ حادثه تروریستی را که اخیرا در نیویورک روی داده است، از افرادی معرفی کرد که با دعوت خویشاوندان یا از طریق لاتاری به آمریکا آمده‌اند.

ترامپ در نهایت بار دیگر با تاکید بر لزوم پذیرش افراد شایسته، گفت: معیار ما برای تاسیس سیستم مهاجرت میزان دوست داشتن وطن‌مان است. ما خواهان آمدن آنهایی هستیم که توانایی عشق ورزیدن به آمریکا را داشته باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند

یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کینه به عنوان یکی از گناهان کبیره است، گفت: خیلی مواقع مظلوم  ظالم‌تر از آن ظالم است، زیرا گیر می‌دهد و یک موضوع را رها نمی‌کند، فراموش نکنید آنهایی که کینه ندارند راحت خدا قبول‌شان می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام فرحزاد -استاد حوزه با اشاره به موضوع کینه به عنوان یکی از گناهان کبیره می‌گوید: کینه‌ها را از دل بیرون کنید، باکسی قهر نباشید زیرا قهر گناه کبیره است.

با یک مومن، با یک همسایه با یک فامیل قهر بودن که بدتر هم هست، در روایتی داریم که دوتا مومن وقتی با هم قهر هستند از اسلام بیرون خواهند بود تا آشتی کنند، نه گناه‌شان آمرزیده می‌شود نه ثواب‌شان قبول می‌شود.

کینه‌ها را از دل‌تان بیرون کنید، به خدا بگویید من بخشیدم و من آشتی می‌کنم، بگذرید تا خدا هم بگذرد، کینه نداشته باشید.

کینه مومن لحظه‌ای است. کینه منافق به این شکل است که می‌گوید «چهل سال قبل مادر شوهرم یک حرفی به من زد من دیگر راضی نمی‌شوم»، در اینجا باید گفت توی مظلوم بدتر از آن ظالم هستی که چهل سال یک موضوع  را در خود نگه داشتی. خیلی مواقع مظلوم؛ ظالم‌تر از آن ظالم است، زیرا گیر می‌دهد و یک موضوع را رها نمی‌کند.

آنهایی که کینه ندارند رستگار هستند، مخصوصا اگر مشهد می‌آیید کینه‌ها را بیرون بریزید، امام رضا(ع) تحویل‌تان می‌گیرد. فراموش نکنید آنهایی که کینه ندارند راحت خدا قبول‌شان می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند