Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیمهای استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی امروز در ساعت 16:20 دقیقه به مصاف هم می روند.

وینفرد شفر در این مسابقه قرار است برای اولین بار از مهدی رحمتی در درون دروازه استفاده کند و سید حسین حسینی بعد از مدتها روی نیمکت خواهد نشست.

در قلب خط دفاعی بازهم مجید حسینی و روزبه چشمی به میدان می روند و وریا غفوری به همراه امید نورافکن مدافعین راست و چپ خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلث امید ابراهیمی، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان کمر بند خط میانی را تشکیل می دهند که در این میان داریوش راس جلوی این مثلث خواهد بود. مهدی قائدی مانند دیدار با سپاهان و گل گهر از ابتدا به میدان می رود و مقابل تیم سابقش حضور خواهد داشت. خسرو حیدری نیز به عنوان هافبک راست ایفای نقش می کند.

علی قربانی هم با توجه به گلی که در برابر سپاهان زد و با استفاده از غیبت جابر انصاری و سجاد شهباززاده تک فوروارد تیمش در برابر ایرانجوان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی- مجید حسینی- روزبه چشمی- امید نورافکن- وریا غفوری- امید ابراهیمی- سرور جپاروف- داریوش شجاعیان- مهدی قائدی- خسرو حیدری و علی قربانی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد