Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:02:16 GMT

مرگ ۲ کارگر در استخر آمونیاک شرکت قارچ در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۳۶۹

مرگ ۲ کارگر در استخر آمونیاک شرکت قارچ در دزفول

دزفول - رئیس فوریت های پزشکی دزفول از مرگ دو کارگر یک شرکت تولید قارچ در دزفول بر اثر سقوط در استخر آمونیاک خبر داد.

سید محمد محمودی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه عصر امروز یکشنبه طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ دزفول، غرق شدن دو تن از کارکنان یک شرکت قارچ گزارش شد.

وی افزود: نیروهای اورژانس به وسیله دو دستگاه آمبولانس سریعا به محل اعزام شدند اما با رسیدن به محل حادثه متوجه شدند دو نفر از نیروهای این شرکت با ۲۹ و ۳۰ سال سن در استخر آمونیاک سقوط کرده و پیش از رسیدن آمبولانس جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی نژاد نام این دوکارگر را سید غالب موسوی و احمد احمدی عنوان کرد و گفت: دو کارگر حادثه دیده به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده و احیای قلبی ریوی نیز برای نجات جان آنها انجام شد اما هر دو جان باخته بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری

بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

به گزارش فارس، شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیرو‌های امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ