Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام علی عبداللهی  مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان اظهار داشت: این اردوی پنج روزه با هدف تقریب مذاهب، حفظ وحدت و انسجام انجام شد.

عبداللهی بیان کرد: دیدار با مراجع تقلید و دیدن مراکز زیارتی و علمی قم از جمله برنامه‌های طلاب شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به این شهر مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان برای وحدت اسلام نقشه‌های زیادی در سر دارند اجرای این گونه برنامه‌ها زمینه را برای تقویت وحدت در جامعه فراهم می‌کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مسلمانان باید سیره و روش پیامبر اکرم (ص) را الگو قرار دهند و با حفظ وحدت پاسخ محکمی به دشمنان بدهند.

انتهای پیام/ع

اعزام علمای شیعه و سنی استان به قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب