Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: جویبار دارای 167 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 17 هزار و 918 تن که 9 درصد سهم‌بری را در مقایسه با استان به خود اختصاص داده است.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، سلیمان حاتم‌نژاد طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 15 هزار و 750 تن شیر، یک‌هزار و 400 تن گوشت قرمز و 11 هزار و 300 تن گوشت سفید در شهرستان جویبار تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نقش صنعت دام و طیور در تأمین امنیت غذایی و مواد پروتئینی و لبنی را در سبد غذایی خانوار در جامعه با اهمیت دانست و افزود: ظرفیت شهرستان جویبار درزمینهٔ تولیدات دامی و طیور بالاست به‌طوری‌که این شهرستان دارای دو هزار و 750 بهره‌بردار درزمینهٔ دام و طیور است.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خاطرنشان کرد: جویبار دارای 167 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 17 هزار و 918 تن که 9 درصد سهم‌بری را در مقایسه با استان به خود اختصاص داده است.

حاتم‌نژاد تصریح کرد: این شهرستان، 352 هزار واحد دامی با تولید سالانه دو هزار و 124 تن گوشت قرمز و 23 هزار و 626 تن شیر خام، چهار درصد تولید استان را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار در پایان اذعان کرد: 3 هزار و 665 نفر به‌طور مستقیم در بخش صنعت دام و طیور این شهرستان اشتغال دارند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان افزود: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.


وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.


مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.


آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.


همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.


در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی