Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان یاسوجی این روزهادر کوچه پس کوچه‌های شهر و گاهی در معابر اصلی شهر با پدیده‌ای جدید به نام "سگ‌های ولگرد"روبرو می‌شوند که می‌توان به عنوان یک معضل بهداشتی از آن یادکرد.

نستهن مقدم در گفتگو با خبرنگار مااز اجرای طرح زنده گیری سگ‌های ولگرد در سطح شهر خبر داد و گفت: در صورت همکاری این اقدام در راستای تأمین آسایش و سلامت شهروندان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت :جولان سگهای ولگرد علاوه بر اینکه می تواند خطر بهداشتی برای شهروندان داشته باشد باعث رعب و وحشت در بین ساکنان شهر می شود.

شهردار شهر یاسوج خواستار واکنش مسوولان دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و سایر مسئولان ذیربط برای کنترل سگ‌های ولگرد، رفع مشکلات خانواده‌ها و مقابله با این پدیده شد و گفت:امیدواریم با جمع آوری و عقیم سازی این حیوانات بتوان در راستای تامین آسایش و سلامت شهروندان در این زمینه به وظایف خود عمل کنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار پرنده فروشان کابل (عکس)

بازار «مندوی» کابل، یکی از بازارهای معروف در پایتخت افعانستان به شمار می‌رود که در گذشته به نام خوابگاه گذری یاد می‌شد اما اکنون یکی از پر شورترین و پر ازدحام ترین بازارهای پایتخت به شمار می‌رود. یکی از بخش های این بازار بزرگ که در آن همه چیز را می‌توان پیدا کرد سرای فروش پرنده یا کوچه کاه فروشی است.   کوچه کاه فروشی،که در قدیم محلی برای عرضه کاه و علوفه‌ بوده، اکنون سرشار از زمزمه‌ پرندگان زیبا و خوش‌آواز داخلی و خارجی است. کبوترهای زیبا و سفال‌های زینتی نیز در این کوچه به فروش می‌رسد و انواع خوراک‌های سنتی افغان، مانند شش کباب، چای نکی و شوربای پاچه، در آن محله پخت و پز و ارائه می‌شود و علاقه‌مندان ویژه خود را دارد.   کوچه کاه فروشی کابل، شاید تنها مکان تاریخی در این شهر است که از دود و آتش جنگ‌های داخلی مصون بوده، و ویژگی‌های تاریخی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است.     عکس ها: ایرنا / مهران بی‌پروا  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه تهران: پرسه ۴۰۰ هزار سگ ولگرد در استان تهران
  • پرسه ۴۰۰ هزار سگ ولگرد در استان تهران
  • جمع‌آوری اقلام حجیم قابلیت جدید اصپاک در اصفهان/ خبرهای خوش در راه است