Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@13:52:43 GMT

اسلحه کشي داماد در خانه مادر زن

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۶۴۳

اسلحه کشي داماد در خانه مادر زن

خبرگزاري آريا - رئيس کلانتري 181 عوارضي گفت:درگيري خانوادگي در خيابان آسمان منجر به اسلحه کشي داماد براي مادرزن شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سرهنگ سيد مراد پيروندي رئيس کلانتري 181 عوارضي اظهار کرد: امروز ماموريتي از طريق مرکز 110 مبني بر درگيري خانوادگي در خيابان آسمان اعلام شد.
وي با بيان اينکه ماموران در کوتاه ترين زمان در محل حاضر شدند که پس از بررسي مشخص شد درگيري بين داماد وبرادر خانم بود، ادامه داد: داماد باسلاح شکاري تک لول نخجير داراي مجوز، يک تير به سمت ديوار شليک کرد که خوشبختانه مصدومي نداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پيروندي گفت: متعاقبا شاکي ،متهم وسلاح با 15 فشنگ به کلانتري جهت سير مراحل قانوني دلالت شدند.
باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • غیرتی که در خون غلتید
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟