Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:53:55 GMT

5 خودرو در يک مجتمع مسکوني در آتش سوختند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۷۰۰

5 خودرو در يک مجتمع مسکوني در آتش سوختند

خبرگزاري آريا - معاون عمليات سازمان آتش ‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از آتش سوزي در يک مجتمع مسکوني و سوختن 5 دستگاه خودرو در پارکينگ اين مجتمع خبر داد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، محمود روزبهاني، معاون عمليات سازمان آتش‌ نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز بيان داشت: ساعت 3:30 دقيقه بامداد امروز آتش سوزي در يک مجتمع مسکوني به نيروهاي آتش نشاني اعلام و ساعت 5:09 دقيقه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: آتش سوزي در منطقه زيتون کارمندي اهواز در يک مجتمع مسکوني رخ داد و خودروها از 30 تا 100 درصد دچار سوختگي شدند.
روزبهاني اذعان کرد: با حضور نيروهاي آتش نشاني، خوشبختانه آتش به داخل ساختمان سرايت نکرد و ساکنان مجتمع از طريق پشت بام به نقاط امن منتقل شدند و حادثه هيچ مصدومي نداشته است.
معاون عمليات سازمان آتش‌ نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز اظهار داشت: علت اين آتش سوزي در دست بررسي است.
باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت