Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@13:53:40 GMT

واکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۷۲۷

واکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبال

فرهنگ > سینما - ترلان پروانه به گفت‌وگوی سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی، بازیکن فوتبال در گفت‌وگو با تی وی پلاس در مورد بزرگترین شایعه‌ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می‌گوید: «این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

 

او در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدت می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم...»

57242  

کلید واژه‌ها : سینمای ایران - بازیگران سینما و تلویزیون ایران - فوتبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم