Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید بسیاری از کاربران پیش از این که تصویر پروفایل تلگرام‌شان را قرار دهند، با استفاده برنامه‌های مختلف در این زمینه مثل PicsArt و یا حتی اینستاگرام، آن‌ها را ویرایش می‌کنند و بعد از ذخیره‌سازی به‌صورت جداگانه، برای پروفایل خود آپلود می‌کنند.

آی تی رسان: پیام‌رسان تلگرام روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن بوده و با هر آپدیت جدید، قابلیت‌های فراوانی به آن اضافه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه که شاید بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند، ویرایشگر حرفه‌ای تصویر آن بوده که درون برنامه موجود است.

توسط این بخش خاص در تلگرام می‌توانید تصاویر مورد نظری را که می‌خواهید بر روی پروفایل خود قرار دهید، به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید و نیاز به برنامه‌ جداگانه با هدف ویرایش تصویر، نداشته باشید.

شاید بسیاری از کاربران پیش از این که تصویر پروفایل تلگرام‌شان را قرار دهند، با استفاده برنامه‌های مختلف در این زمینه مثل PicsArt و یا حتی اینستاگرام، آن‌ها را ویرایش می‌کنند و بعد از ذخیره‌سازی به‌صورت جداگانه، برای پروفایل خود آپلود می‌کنند.

در ویرایشگر تصویر تلگرام بخش‌های زیادی از جمله تنظیم میزان نور، کنتراست، شارپنس، مود Vintage، میزان سایه، نقاط روشن، بلور تصویر، توازن رنگ و چندین مورد دیگر موجود بوده که دست شما را در بخش ویرایش کاملا باز خواهد گذاشت.

این ویرایشگر هم برای زمانی که می‌خواهید عکس پروفایل قرار دهید و هم برای زمانی که می‌خواهید تصویری را به‌صورت معمولی ارسال کنید، در دسترس خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای دسترسی به ویرایشگر تصویر تلگرام مراحل زیر را به تریب طی کنید:

تلگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
در صورتی که می‌خواهید عکس ویرایش شده را برای شخص دیگر بفرستید از طریق ارسال گالری و در صورتی که می‌خواهید آن را برای پروفایل خود استفاده کنید، وارد بخش پروفایل شوید.
عکس خود را انتخاب کنید و بر روی آیکونی که در پایین مشخص شده، کلیک کنید.

در نوار باز شده با سه بخش مختلف مواجه می‌شوید که به ترتیب از چپ به راست مربوط به تنظیمات رنگ، افکت بلور و توازن رنگ‌ها هستند.

پس از اعمال تغییرات لازم، بر روی Done و سپس دکمه ارسال کلیک کنید.

علاوه بر این‌ها در این قسمت می‌توانید از فیلترهای چهره و استیکر‌های مختلف برای تصاویرتان استفاده کنید. 

نظر شما در رابطه این آموزش چیست؟ آیا ویرایشگر تلگرام به‌تنهایی می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های شما در این زمینه باشد؟

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و الخلیجدر چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و الخلیج

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748355

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد