Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@02:21:57 GMT

قاتل به صحنه جرم بازگشت!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۹۳۳

قاتل به صحنه جرم بازگشت!

خبرگزاري آريا - نگهبان يک مجتمع مسکوني در شهرک گلستان با 10 ضربه چاقو به قتل رسيد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مأموران کلانتري 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشيک قتل پايتخت اعلام کردند که يک نگهبان مجتمع مسکوني در شهرک گلستان، خيابان کوهک، خيابان نسيم سوم به قتل رسيده است.
دقايقي بعد از اعلام اين خبر، سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت به همراه اکيپ تشخيص هويت آگاهي در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقيقات درباره اين پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسي‌هاي اوليه نشان داد قاتل که 22 سال سن داشته و نگهبان همان مجتمع مسکوني بوده، صبح به محل کار خود (مجتمع مسکوني) آمده و مقتول (شصت ساله) به وي اعلام کرده که کارفرما او را از کار اخراج کرده است که قاتل در اين حين به گمان اينکه مقتول باعث اخراج وي شده، با مقتول درگير شده و با 10 ضربه چاقو به سينه مقتول وي را به قتل رسانده و از محل جنايت متواري شده بود.
تحقيقات درباره اين پرونده ادامه داشت که قاتل براي بررسي ماجرا همراه با برادرش به صحنه جنايت بازگشت و توسط مأموران بازداشت شد.
سرانجام با دستور سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس امور جنايي تهران جسد مقتول به پزشکي قانوني منتقل و قاتل بازداشت شد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.
تسنيم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است