Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-23@08:43:01 GMT

آلگری: از روند تیمم خوشحال هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۹۹۰

آلگری: از روند تیمم خوشحال هستم

به گزارش"۱۱نیوز"؛ ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس برتری تیمش مقابل بولونیا در هفته جاری سری A  را حاصل نمایش برتر شاگردان خود دانست.  او در پایان بازی گفت: بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و از لحاظ فیزیکی پیشرفت زیادی نشان دادند. در خط دفاعی  هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. ناپولی و اینتر تا اینجای فصل نمایش  خوبی داشته‌اند و ما برای ماندن در جمع آن‌ها نیازمند ارائه یک عملکرد خیلی خوب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روند تیمم خوشحال هستم اما باید این روند را ادامه دهیم. بهبود عملکرد تیم حاصل تلاش همه اعضای تیم در تمرینات است.
او در ادامه افزود: دیبالا  عملکرد خوبی داشت اما هر بازیکنی لحظات افت و دشوار دارد و گاهی دچار بدشانسی می‌شود. او  بازیکنان مهم تیم من است و  انگیزه  زیادی برای رقابت جهت حضور در ترکیب اصلی دارد.  در استعداد پائولو تردیدی نیست. او به حفظ آمادگی  فیزیکی و روانی‌اش نیاز دارد. برچسب ها: ماسیمیلیانو آلگری ، یوونتوس ، ۱۱نیوز ، از روند تیمم خوشحال هستم

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار به‌عنوان بازارگردان اصلی تعیین قیمت در بازارها در ۲۰ روز معاملاتی فروردین با افزایش ۴۶۱۰ تومانی روند افزایشی قابل توجهی داشت و سایر بازارها را نیز از این افزایش متاثر کرد. روند صعودی دلار با آرامش در اخبار سیاسی کمی تعدیل شد و مسیر رفته را تا حدودی برگشت.

در همین راستا برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی در گفت وگو با تجارت نیوز با اشاره به اثر رخدادهای اخیر در افزایش شارپی قیمت دلار گفت: «دلار متاثر از اتفاقات اخیر، مسیر قیمتی را که پیش‌بینی می‌شد سه ماهه طی کند، طی چند کندل هیجانی در نیمه فروردین دید. این به معنی آن است که هدف قیمتی دلار در ماه اول سال دیده شد.»

وی با اشاره به اینکه دلار به دلیل هیجانات هفته‌های اخیر به وضوح در روند صعودی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: «هر چند قیمت اسکناس آمریکایی به بازه قبل از هیجانات برگشته است اما این معنی را می‌دهد که روند صعودی در بازار ارز هنوز ادامه دارد و احتمالا یک بار دیگر قیمت دلار برای فتح کریدور بالاتر خیز برمی‌دارد.»

این کارشناس اقتصادی در ادامه افزود: «عوامل بنیادی اقتصاد موید این موضوع است که ارزش ذاتی قیمت دلار رشد می‌کند و در حال حاضر دلار پایین ارزش ذاتی قرار دارد.»

وی با این توضیح که در روندهای صعودی، قیمت دلار حباب مثبت می‌گیرد، گفت: «به لحاظ سنتی، بعد از سال ۹۷ کف قیمت دلار در طول یک سال در خرداد و تیر شکل می‌گیرد. این موضوع می‌تواند قیمت و روند دلار را طی ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد.»

حق‌شناس اظهار کرد: «روند قیمت دلار صعودی است و این اسکناس تا خرداد در کریدور بالاتر خواهد نشست؛ با لحاظ این موضوع که از سال ۹۷ کف قیمت دلار در خرداد و تیر شکل گرفته است.»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897801

دیگر خبرها

  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یوسیپ استانیشیچ به دورتموند در دقیقه 97 (دورتموند 1-1 بایرلورکوزن)
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد
  • کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود