Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:36:45 GMT

دیدار سید هادی خامنه ای با آیت الله مظاهری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۰۲۷

دیدار سید هادی خامنه ای با آیت الله مظاهری

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین "سید هادی خامنه ای" در سفری به استان اصفهان با حضور در کنگره استانی این تشکل، از نزدیک در جریان روند برگزاری کنگره مجمع در اصفهان و انتخابات آن قرار گرفت.

ایشان در این نشست بر رونق فعالیت های حزبی تاکید کرده و جوانان و سایر أرکان مجمع را به حضور مؤثر و با انگیزه در عرصه اجتماعی تشویق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سید هادی خامنه ای" تاکید کرد؛ آنچه امروز بیش از هر چیز مهم و راهبردی است، امیدوار ماندن به تاثیر گذاری در عرصه اجتماعی است و باید با ابزارهای فرهنگی و بروز رسانی آن ها، حضور  در عرصه سیاسی و اجتماعی قوت ببخشید.

سید هادی خامنه ای تاکید کرد؛ دولت ها و مجالس می آیند و می روند اما آنچه باقی می ماند، فرهنگ فعالیت سالم حزبی است که می تواند به اصلاح روندها کمک کند..

در ادامه این سفر سید هادی خامنه ای با مقامات و مسوولین استان دیدارهایی داشت.

همچنین استاندار و شهردار اصفهان و معاونین استاندار با سید هادی خامنه ای دیدار کردند .

سید هادی خامنه ای در دیدار با "آیت الله العظمی مظاهری" رییس حوزه علمیه اصفهان ضمن جویا شدن از احوالات این مرجع تقلید به گفت و گو با ایشان پرداخت.

دیدار و گفت و گوی سید هادی خامنه ای با شورای هماهنگی جبه اصلاحات استان اصفهان، فعالان سیاسی استان و جوانان اصلاح طلب استان از دیگر برنامه های ایشان بوده است...

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی گیلان

مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی به دلیل وزش باد جنوبی طی امروز و فردا با خطر وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع گیلان رو به رو هستیم.

رضوی بر لزوم رعایت نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع تاکید کرد و گفت: مردم و مسافران از روشن کردن آتش و رها کردن آن هنگام ترک طبیعت جدا خودداری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی افزود: بی احتیاطی و رها کردن آتش و حتی خاکسترهای نسوخته در جنگل ممکن است فاجعه آمیز باشد.

وی از آماده باش کامل همه نیروهای منابع طبیعی استان خبر داد و تصریح کرد: مردم به ویژه روستاییان گیلانی با مشاهده هر گونه حریق در طبیعت، مورد را فوری با شماره‌های ۱۳۹ و۱۵۰۴ گزارش دهند.

کد خبر 6062709

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد چیست؟ | پاسخ حضرت آیت الله خامنه‌ای را بخوانید
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • حکم حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره برگشت شخص روزه‌دار به وطن خویش
  • هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی گیلان
  • رهبر معظم انقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه‌ای، کم‌نظیر و قدرتمند است