Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@04:50:29 GMT

واکنش پیوس به گلزنی های علیپور در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۰۷۸

واکنش پیوس به گلزنی های علیپور در پرسپولیس

فرشاد پیوس درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و امسال در سه جام مدعی است. پرسپولیس فصل گذشته هم می‌توانست به فینال آسیا برسد، ولی بدشانسی آورد. اعتقاد من این است که تیم برانکو امسال پتانسیل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، چون تیم بسیار باکیفیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: من از قبل هم گفته‌ام که پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و اگر اتفاق خاصی نیفتد دوباره قهرمان خواهد شد. تیم برانکو این فرصت را دارد که در جام حذفی هم به قهرمانی برسد.

وی در واکنش به اظهارات علی پروین که گفته بود علیپور او را یاد پیوس می‌اندازد، اظهار داشت: به هرحال علی‌آقا پیشکسوت ماست و حتماً چیزهایی در علیپور دیده است که این حرف را زده. علیپور واقعاً مهاجم خوبی است که شایستگی دعوت‌شدن به تیم ملی را دارد. او می‌تواند در جام جهانی در لیست نهایی کی‌روش باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی چوک از پرسپولیس و اینکه برانکو قرار است برادرش را به کادر فنی اضافه کند، تصریح کرد: هر مربی این اختیار را دارد که اعضای کادر فنی و بازیکنان را انتخاب کند. برانکو تصمیم گرفته فردی را بیاورد که امین خودش است. ما نمی‌توانیم از برانکو بابت آوردن برادرش به پرسپولیس انتقاد کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد