Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@13:53:02 GMT

عارف: اسامی نجومی بگیران افشا شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۳۴۶

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قانون می‌گوید که پس از محکوم‌شدن، اسامی افراد نجومی‌بگیر اعلام شود و با انتشار اسامی افراد نجومی‌بگیر طبق قانون موافق هستیم.
خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن ابراز امیدواری برای حل مشکلات مردم ری، طی سخنانی اظهار داشت: پیگیر ارتقاء ادارات ری هستیم، تا از این طریق بسیاری از مشکلات این شهرستان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رییس مجمع نمایندگان استان تهران سپس موضوع استقلال ری را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در جلسه با فرمانداری ری و مدیران این شهرستان، استقلال ری مورد بررسی قرار گرفت، ما باید به نفع ری عمل کنیم و ببینیم آیا داشتن یک یا ۲ نماینده مجزا برای ری به نفع این شهرستان است و یا این که ۳۰ نماینده مسائل ری را پیگیری کنند، اما اگر نظر مسئولان شهرستان ری داشتن نماینده مستقل در مجلس بود، همین مبحث را پیگیری خواهیم کرد.
 
عارف استقلال شورای اسلامی ری را نیز نیاز به انجام اقدامات کارشناسی دانست و گفت: باید به دقت بررسی شود و ببینیم همراهی تهران به نفع شهرری است و یا این گونه نیست.
 
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص افشاء اسامی نجومی بگیران نیز گفت: افشاء اسامی تا زمانی که این موضوع مطرح است و دادگاه قطعی نکرده، به نظر نمی‌رسد که خیلی به صلاح آرامش جامعه باشد چرا که ممکن است نام یک نفر اشتباهی اعلام و با حیثیت افراد بازی شود، اما قانون هم می‌گوید که پس از محکوم‌شدن، اسامی افراد نجومی‌بگیر اعلام شود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • کلیپ| ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند