Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه کوئینتت تهران در تاریخ های پنجم و ششم دی ماه ۱۳۹۶ساعت ۲۰ در تالار رودکی کنسرتی از آثار آستور پیاتزولا را اجرا می کند.

این گروه توسط شهرزاد جعفری(پیانو)، مهرداد مهدی(آکاردئون)، علیرضاچهره قانی(ویولون)، محمدرضا جبار(کنترباس) و فرزان فلک دهی(گیتار الکتریک) تشکیل شد و با هدف پرداختن به آثار آستور پیاتزولا با سازبندی پیشنهادی وی شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیاتزولا (1921-1992) آهنگساز و نوازنده آرژانتینی است. ساخته‌هایش اغلب از موسیقی جَز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است. او نوازنده چیره‌دست آکاردئون (باندونئون) نیز بود و در اجرای بسیاری از آثار خود این ساز را می‌نواخت.

سازبندی پیانو، آکاردئون (باندنئون)، ویولن، کنترباس و گیتار الکتریک پیشنهادی از سوی آستور پیاتزولا در حیطه تمبر و نوع صدا دهی آنسامبل بوده که برای کوئینتت تهران مجالی برای کشف زوایای متفاوت آن است.

از دیگر همراهان کوئینتت تهران در اجرای پیش رو می توان به کمال کچوئیان( مشاور گرافیک و طراح پوستر و بروشور)، زهرا سلیمیان مدیر روابط عمومی و امور رسانه، امید عرفانی و آیدا افتخاری (عکاس) اشاره کرد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

503

استور پیاتزولا تالار رودکی ویولون کنترباس باندونئون

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک