Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@13:02:13 GMT

رکورد محمد صلاح برای لیورپول؛ ستاره مصری ۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۵۲۶

به گزارش وانانیوز،  از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول در ویتالیتی خانه بونموث به میدان رفت و با ۴ گل حریف را زمین‌گیر کرد.

در این بازی کوتینیو دقیقه ۲۰، لوورن ۲۶، محمد صلاح ۴۴ و روبرتو فیرمینیو ۶۶ گلزنی کردند.

شاگردان کلوپ با این برد ۳۴ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کردند.

محمد صلاح با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را برای لیورپول به ۲۰ رساند تا قبل از کریسمس رکوردی را به نام خود در جمع قرمزپوشان به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ستاره مصری با این تعداد گل بالاتر از همه ستارگان لیورپول از سال ۱۹۸۶ تا به حال قرار گرفت که تا قبل از کریسمس این تعداد گل می‌زنند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟